Knutsi Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hei alle sammen! ^_^ Da WoWs andre beta åpnet her i Europa fikk jeg sneket meg til en konto, og koste meg grådig i spillet. Såpass at det kanskje var en liten egenmelding ute å gikk. Ettersom jeg nesten ikke spiller dataspill lengre, var dette ganske overraskende! Da spillet ble offentlig landsert, satt jeg oppe lenge og gremmet meg over de tekniske problemene første kvelden, men så tok det av. Et par helger, noen dager, en vervet kammerat, og min druid "Elvencry" stanget i taket på lv.24. Men så dabbet det av... jobb, kjæreste og venner drog meg sakte ut av Azeroth. Men nå seg det ut til at jeg har litt mer tid, og er klar for å spytte inn en time eller to hver kveld. Tror jeg... Men dette er naturligvis mye mindre enn hva jeg brukte før... så da begynte jeg å lure litt på hvor mye folk faktisk spiller nå om dagen? Hvor mye tid brukere dere? For min del er jeg mest nyskjerrig på de som både har dame og jobb ved siden av. Kunne vært morsomt å sammenligne... (= Mvh, . Knut aka. "Knutsi" (huske ikke realm navn) / "Elvencry" (Silvermoon) Skål! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 dame ble nådestøtet, min account er nå stengt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 har ikke giddi å betalt mer, henger så mye etter... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Spiller en time eller to hver dag, på tidspunkter der jeg ikke har mulighet til å gjøre noe særlig sosiale greier. Har ikke dame for øyeblikket, men har fint greid å kombinere jobb, venner (og alt som hører til her) med WoW. Blir selvfølgelig ikke tid til så mange instances, men en søndag formiddag dagen derpå er ganske ypperlig til dette. Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 1-2 timer i ukedagene, kan bli noe mer i helgene. Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Har dame og jobb. Veldig variabelt hvor mye jeg spiller. I helger med dårlig vær hender det at det blir opptil 6-7 timer på en dag, men det er ikke ofte. Hverdager spiller jeg 2-3 timer hvis jeg først spiller. Hvis jeg har trening eller andre gjøremål på kvelden blir det som regel ikke noe WoW. Hvis det er godvær sånn som i disse dager blir det også minimalt med spilling. PS. Dama spiller minst like mye WoW som meg. Endret 1. juli 2005 av medisterpus Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Mer enn 3 timer hver dag, men det blir ca. 0 timer om dagen snart. Skal i militæret. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Spiller i snitt 6timer hver dag, i hverdagene, og er lvl 43 Lenke til kommentar
czr Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Jeg er heldig og har en 0730 til 1600 jobb. Da får jeg spilt det jeg orker om kveldene. I helgene har jeg data fri=) Da drar jeg hjem til dama EDIT: Vi bor et stykke unna hverandre, så jeg treffer henne ikke i uka. Endret 30. juni 2005 av Arnenonym Lenke til kommentar
Knutsi Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Mer enn 3 timer hver dag, men det blir ca. 0 timer om dagen snart. Skal i militæret. Jeg valgte siviltjeneste, en av grunnene til at jeg nå blir sugd inn i Warcraft verdenen igjen Husk: Det er aldri for sent å snu Lenke til kommentar
Knutsi Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Problemet mitt er at jeg får veldig dårlig samvittighet av å spille (har så mye annet å gjøre), men samtidig et stort sug etter å spille når jeg faktisk gjør noe annet ;P Ser ut til at i underkant 2 timer om dagen i WoW slukker tørsten + ikke stjeler så mye tid at det ødelegger resten av liv og jobb (som jo som vi alle vet; er to forskjellig ting ) Litt som å være avhengig av narkotika tror jeg. Kommer aldri til å tilgi mamma og pappa for å ha kjøpt den NESen for lenge lenge siden.... Mvh, . Knut Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ble flyttet til Nord-Norge i april i forbindelse med jobb, dama flytter ikke oppover før i august så det har blitt mye spilling siden jeg flytta. Alt fra 2-8 timer om dagen, kanskje mer i helgene hvis jeg ikke reiser til dama/"ferie-langhelg", særlig søndagen - passer bra å samle krefter foran PC'en etter en kveld på byen Gjennomsnitt kan jeg vel kanskje si 3 timer om dagen? Regner med at det blir knapt noe som helst da dama flytter oppover i august, blir da bare spilling når vi jobber om hverandre, siden begge jobber skift. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kommer helt ann på været Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Begynte å spille for et par uker siden. Da hadde dama nettopp dratt på interrail, og er fortsatt borte. Jeg jobber 9 til 4 hver dag, og spiller ganske mye.. men føler selv at jeg for tid til å være sosial. en dag spiller jeg kansje fire timer, så neste to dagene ikke noe. Tror jeg klarer å balansere det veldig fint egentlig. Føler at jeg for spillt nok, mens jeg samtidig føler at jeg for vært sosial nok. MEN, jeg lurer på hva som skjer når dama kommer hjem fra interrail.. Blir det noe spilling da? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Spiller 3-4 timer, ca 1-2 ganger per uke. Har samboer og er i full jobb. Kommer nok aldri til å nå lvl 60 men jeg koser meg med en lvl 28 warlock på Silvermoon. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Spillte ca 2 timer hver dag, og fant ut at det trengs mer skal man nå lvl 60, så jeg gidde opp hele skiten.=\ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvor mange timer jeg bruker hver dag? I ferien er det vel ca.. 10-12. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) hvis jeg er ledig om kvelden spiller jeg gjerne halve natten. spiller ingenting om dagene. ingenting å gjøre utenom å da MC, onyxia, kazzak ell azuregos når man er 60 og har bra gear. Endret 1. juli 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 hvis jeg er ledig om kvelden spiller jeg gjerne halve natten. spiller ingenting om dagene. ingenting å gjøre utenom å da MC, onyxia, kazzak ell azuregos når man er 60 og har bra gear. Fant ut det samme, så jeg starta en warlock. Nå sitter jeg hele dagen - igjen :/ Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Jeg har dame og har studert i tillegg til WoW. Døgnet har altfor få timer. Ble lvl 60 for ikke så lenge siden, startet i mars. Det er litt tricky å få tid til wow mellom venner, dame og studier. Det er kanskje spesielt studiene som har vært lettest å velge bort, noe som ikke er helt bra. Får aldri tid til å spille i helgene, da krever dama og venner sitt. Det går altså ikke knirkefritt, men hvis du spiller noen timer om kvelden på hverdager, så kommer du et stykke. Nå er det dessuten ferie, så nå slipper man i allefall å tenke på studier. Du har kanskje ikke ferie fra jobben, men. Det er veldig sjelden jeg har tid til å være med guilden i MC ol. Hvis det er på hverdager kan det en sjelden gang gå. Endret 1. juli 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå