lokeland Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Har noen planer om å kjøpe meg no nytt HiFi-utstyr.. Står mellom denne hjemmekinopakka: http://www.jfssoundsystems.no/ Men den koster hele 10k! Så jeg lurte på hva jeg kunne få for 7k (gjerne mindre!) om jeg gikk ned til 2.1? Er kke så kravstor, men er veldig sær på dynamikken og naturlig lyd! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvis du ønsker litt lydkvalitet for 7000 kr,så kan jeg ikke annet enn å anbefale deg å kjøpe brukt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Poenget er at jeg skal ha det lenge, så vil gjerne ha nytt..! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Sjekk ut Fyndbörsen.se, har mykje rimelig HiFi. Egen informasjonsside for norske kjøpere. Vil påstå at du får rimelig greie saker for 7k Endret 1. juli 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Takk! Skal kikke litt der.. Forresten: Innlegg nr. 3000!! =D=D Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Poenget er at jeg skal ha det lenge, så vil gjerne ha nytt..! Du kan gjøre mange kupp ved å kjøpe brukt utstyr. En brukt kvalitetsforsterker varer nok mest sannsylig lengre enn en ny jallaforsterker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå