F-r-e-d-r-i-k Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Funksjoner: Jeg er dritt lei av å skrive på vanlige mobiltaster når jeg skal sende SMS, og samtidlig dritt lei av å betale for tjenester når jeg vet det kunne hvert gratis siden jeg sitter i et WLAN dekket området. Derfor er jeg nå hovedsaklig ute etter en telefon med FULT qwerty tastatur og WLAN. I tillegg hadde UMTS hvert en fordel. -Kalender: Ja - profesjonell -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Nei -WAP: Ja -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja -Email klient: Ja -Spill: Nei (har PSP til slikt ) Form: -Format: (ikke viktig) -Vekt: Ikke viktig -Antenne: Ikke viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -Over 65000 farger -Minst 240x320 -Touchscreen: Ja Pris: Jeg har mellom 4000 og 6000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: ja Djuice Diverse: -Merke: Helst Sony Ericsson (pga. gode Bluetooth muligheter med OSX, men ikke viktig) -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Ikke viktig -Triband: Ja -Infrarød port: Nei -Blåtann (Bluetooth): Ja -Minne: 32MB minimum -Minnekort?: Ja -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Ja -Radio: Nei -3g(UMTS): Ja -Wlan: Ja -Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Ikke viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Den skal brukes til lett surfing på nettet, e-post, videochat, MSN, samt SMS skriving, og IP-telefoni. Så vidt jeg vet finnes ikke en slik telefon som dette i dag, men jeg håper kanskje p1000 fra SE kan komme i nærheten. Om noen vet om en telefon som i det hele tatt er i nærheten? På forhånd takk. Fredrik. PS. Ja jeg vet om den nye modellen fra HTC, men tipper den blir for dyr . Lenke til kommentar
eikum Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Det jeg kommer på i farten nå må vell bli Sony Ericsson; P910i P900 P800 *Fikk ikke med meg alle kravene, ingen av disse har jo 3G! Men utenom 3G fyller disse telefonene kravene dine * Vis jeg skulle hatt en 3G telefon, hadde jeg ventet til juletider. Da kommer det MANGE nye 3G telefoner. 3G er jo helt nytt i norge, så er ikke mange modeller av dem enda. Men du kan jo alltids bestille en 3G telefon fra svergie; www.3.se Eikum Endret 30. juni 2005 av eikum Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Du gjorde ikke det nei, WLAN er et krav . Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Ser at PalmOne Treo650 med SDIO slot godt kunne fungert. Blir noe dyr og jeg får ikke UMTS. Får håpe de slenger inn det på en kommende versjon. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Nokia 9500? Men uten 3G og ikke SE Endret 6. juli 2005 av Shhhh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå