Solid Edge Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hei Jeg er i ferd med og bestille deler til en Pc som jeg skal bygge opp helt fra starten av. og jeg lurer på, hva er egentlig best AMD eller Intel. og jeg lurer på hvilken fordeler de har?!?! Takk på forhånd Mvh Exor Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hva skal du bruke pcen til? På spilling ville jeg gått for AMD, mer "bang for bucks", men på endel områder som enkelte programmer innen videoredigering etc er intel overlegen og vil være å foretrekke... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Slik tittelen din er nå er det stor sjanse for at den vil skli ut og bli stengt. Om du spesifiserer kve bruksområder du har til maskina så er det lettare å gje deg gode råd om kva cpu du bør gå for. AMD og Intel sine cpuer har sine fordeler og ulemper, dermed vil din bruk av maskina avgjere kve du bør gå for. Så viss du legg litt meir innhold i posten og endrer topic på tråden slik at det innheld kva som primærmålet til maskina er (spilling, lydencoding, visuelt design) Så vil du nok få gode og informative svar. Til alle fanboys som kommer med: AMD suger, Intel er dritt o.s.v. Spar dykkar, advarselsgrafen kan stige brått for dykkar del viss det kjem slike poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå