Gå til innhold

Noen som har problemer med Lexar CF?

Anbefalte innlegg

Gikk i anskaffelse av et nytt minnekort til kameraet mitt nå. Det ble da enda et Lexar minnekort da jeg var meget fornøyd med mitt forrige. Men det jeg fant ut av er at det desverre er av den modellen som er rammet av en firmware-feil.

Er det noen andre eiere her av Lexar 80x minnekort hvor produkjsonskoden ender med "A4B6"? Og om noen, har dere erfart noen problemer med disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg fikk det i går så har ikke fått testet det enda, men fikk det i posten og så at det var et av de velkjente "feilkortene", selv om det blir feil og si da det kun rammer de som bruker Canon dSLR... Problemet som kan oppstå er om man skulle trykke på preview knappen mens kameraet skriver til kortet. For da kan det hende at man mister bildene som skal skrives til kortet.. :hm:

Edit: Skriver som en dust

Endret av Mollekanin
Lenke til kommentar

Jeg har også et A4B6-kort og dette streiket i dag etter vel en mnd. bruk!

Har brukt kortet på en Canon 350D. Får ikke kontakt med kortet i det hele tatt. Jeg regnet med jeg bare måtte oppdatere firmwaren da jeg begynte å få feilmeldinger på kameraet og mistet bilder, men det var nytteløst da man må legge noen filer inn på kortet for å oppdatere. Møkk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...