cyclo Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Som jeg nevnte tidligere så har jeg lagt ut en god del guider om blant annet Nokia Flashing på http://www.tequila.org. Jeg vet at det er noen få av dere her som driver med det, og jeg kunne tenkt meg litt sakelig tilbakemelding om disse guidene. Er de for lette/for vanskelige? Er det noe som burde vært gjort annerledes. Etc. Lenke til kommentar
Hastverk Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Har du for vane å oppmuntre til ulovlige handlinger...? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Og hva er så ulovlig med det? Her er det ikke noe snakk om snuskete imei endringer, sim-unlocks etc. Her er det snakk om software oppgraderinger, legge til ringetoner, endre menyanimasjoner etc. Alt det man kan tenke seg av morsomme saker, som er innenfor lovens rammer :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Jeg var innom og så - og det så veldig bra ut. Men siden siden din sikkert retter seg mot nybegynnere, synes jeg at du har gjort det litt tungvint ved å rote i flash filen med en hex editor. Det finnes jo langt enklere alternativer en det! BTW; er det noen folk som har greie på norges lover som vet om det er ulovlig å skifte imei i norge? åpne sim låser for den saks skyld... Sim låser er i hvertfall lovlig i danmark så det er sikkert lovlig i norge også, men imei lurer jeg litt på... ---------------------- http://flash.to/nokia [ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-07-26 16:54 ] Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Interessante spørsmål du kommer med. Hadde vært gøy å vite. Kan prøve å undersøke litt. Faren til ei veninde jobber i økokrim og burde vell kanskje hatt litt peiling på slikt. Grunnen til at jeg valgte å legge ut guider om hex editorer var at jeg selv prøvde å bruke div programmer for å endre på tekst. Det resulterte som oftest i en korrupt flash fil. Hex editor fikk jeg derimot til på første forsøk. Har du noen tips om noen bra programmer som kan brukes for å bytte ut tekst som fungerer orntlig blir jeg veldig glad :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå