Gå til innhold

Nokia Flashing nokk en gang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hva er så ulovlig med det? Her er det ikke noe snakk om snuskete imei endringer, sim-unlocks etc. Her er det snakk om software oppgraderinger, legge til ringetoner, endre menyanimasjoner etc. Alt det man kan tenke seg av morsomme saker, som er innenfor lovens rammer :smile:

Lenke til kommentar

Jeg var innom og så - og det så veldig bra ut.

Men siden siden din sikkert retter seg mot nybegynnere, synes jeg at du har gjort det litt tungvint ved å rote i flash filen med en hex editor.

Det finnes jo langt enklere alternativer en det!

BTW; er det noen folk som har greie på norges lover som vet om det er ulovlig å skifte imei i norge? åpne sim låser for den saks skyld...

Sim låser er i hvertfall lovlig i danmark så det er sikkert lovlig i norge også, men imei lurer jeg litt på...

----------------------

http://flash.to/nokia

[ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-07-26 16:54 ]

Lenke til kommentar

Interessante spørsmål du kommer med. Hadde vært gøy å vite. Kan prøve å undersøke litt. Faren til ei veninde jobber i økokrim og burde vell kanskje hatt litt peiling på slikt.

Grunnen til at jeg valgte å legge ut guider om hex editorer var at jeg selv prøvde å bruke div programmer for å endre på tekst. Det resulterte som oftest i en korrupt flash fil. Hex editor fikk jeg derimot til på første forsøk.

Har du noen tips om noen bra programmer som kan brukes for å bytte ut tekst som fungerer orntlig blir jeg veldig glad :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...