Killerquo Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Mulig jeg fremstår som idiot, men har mye annet å tenke på nå, og har ikke tid til å undersøke alt som har med WoW å gjøre for øyeblikket. Skal på ferie, har ikke penger, og blir uansett borte iallfall to uker, så idiotisk å betale da. Så jeg lurte på åssen man fryser accounten sin? Dette bør helst gjøres innen klokka seks idag. Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Logg inn på "Account Mangament" på Wow-Europe oppe i høyre hjørne. Merk deg at kontoen ikke blir frøset før den tiden du har betalt for går ut, tror jeg. Så viss du nettopp har betalt så er det egentli veldig liten vits... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Du kan diable kontoen din, men tror du må ringe til Blizzard. Vet ikke helt dette. Du får prøve å få respons av noen andre! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Mye styr for å spare en femtilapp..... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Nei var ikke styr...sendte mail til noen Blizzard-folk på support. Den første gratismåneden gikk ut for 7 timer siden, og mailen fikke jeg 6 timer før det. Bare å trykke cancel payment, og når tida på gjeldene subscription har gått ut, da kan man ikke spille mer. Accounten lagres minst 6 måneder, og du er bare å begynne å spille igjen med en gang du betaler. Passer meg fint. Kan ikke sitte inne hele ferien heller, så to uker + fra WoW er greit Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Nei var ikke styr...sendte mail til noen Blizzard-folk på support. Den første gratismåneden gikk ut for 7 timer siden, og mailen fikke jeg 6 timer før det. Bare å trykke cancel payment, og når tida på gjeldene subscription har gått ut, da kan man ikke spille mer. Accounten lagres minst 6 måneder, og du er bare å begynne å spille igjen med en gang du betaler. Passer meg fint. Kan ikke sitte inne hele ferien heller, så to uker + fra WoW er greit Bare begynne å spille igjen som i med dine chars eller uten? Det er jo det som er viktig Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Med mine...den er fryst. Alt lagres i 6 måneder før det slettes. Altså 6 måneder uten betaling that is. For hver gang etter avbrutt betaling nye 6 måneder. Bare å betale, og gjennomoppta der du slutta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå