Gå til innhold

KDE 3.4 Problemer i Slackware!

Anbefalte innlegg

Windows-mentalitet.

Å reinstallere hele systemet for at noe ikke funker, altså.

Hvis man sparer tid på det og resultatet vil bli det samme så er min mening at det er å anbefale, istedenfor å kuke i flere dager med tullball.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Windows-mentalitet.

Å reinstallere hele systemet for at noe ikke funker, altså.

Hvis man sparer tid på det og resultatet vil bli det samme så er min mening at det er å anbefale, istedenfor å kuke i flere dager med tullball.

Ikkesant? Jeg hadde ikke no særlig med verdi-fulle ting, i.o.m at jeg innstallerte det igår.

Reinstalleringen og alt sånn tok rundt 30min til sammen, og da var Slackware oppe å gikk igjen. så hvorfor bruke flere timer på å KANSKJE finne ut av hvordan man kan fikse det?

Lenke til kommentar

For å lære.

Om du bruker fem timer på å finne ut hvordan du løser et problem så lærer du hvordan du gjør det, og neste gang bruker du kanskje bare ti minutter på å løse det.

Greit nok at det var en ny installasjon du hadde nå, og at det var raskere å installere pånytt. Hvis det var skikkelig rotet til så ville jeg også valgt den veien.

Likevel synes jeg du burde prøve å finne og fikse feilen manuelt, bare for å lære av det. Tenk om du får et lignende problem om et par måneder, skal du reinstallere da også?

Lenke til kommentar

hehe, jeg skjønner så absolutt poenget ditt.

Jeg regner med at problemet var at jeg ikke tok bort KDE 3.3 før jeg innstallerte 3.4.1 som faktisk var uoffisiell.

Å jeg vet også hvordan jeg kunne fikset problemet, men det hadde blitt mye mer styr..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...