Gå til innhold

[GTA]Er hovedpersonen i San Andreas farget eller hvit?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er frisørsalonger i spillet.

Hvis du ikke synes det er for femi og lite likt deg å ta permanent eller noe da

Ok..så man kan få pålimt hår? hehe

men sånn der stor afro er heller ikke tingen hehe....

Tror kanskje jeg går for den "hvite" modden også tar jeg ham til frisøren og får av ham det redselsfulle flippskjegget og fyrer på ham en parykk....så tenker jeg at vi skal klare å lage oss en vice-guy!

Lenke til kommentar

Skin for å gjere han kvit...herrejemini så tåpeleg. Han har vært kvit i alle GTA spel, og dei fleste karakterar i spel er kvite, men likevel skal folk bruke skin for å gjere han kvit.

Ødelegger jo heile settingen, sidan han bur i ghettoen, snakker gangsta og henger utelukkande med svarte.

Om du ikkje liker gangstas in tha hood er ikkje dette spelet for deg.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Da tror jeg ikke dette er spillet for deg; hele greia dreier seg jo om the hood og å fikse opp i den... Med andre ord høy neger-, respect- og yo-faktor.

Det er mulig, men jeg nekter å gå glipp av bilkjøringa, skytingen og cyber babes!

Så det skal spilles uansett hvordan jeg skal trikse og mikse med spillet hehe

Lenke til kommentar
Ødelegger jo heile settingen, sidan han bur i ghettoen, snakker gangsta og henger utelukkande med svarte.

For meg er det en dårlig setting som må fikses litt på...

Og jeg skal ikke kjøpe dette spillet fordi jeg liker gangsta-setting. Jeg skal ha det av grunner nevnt i min post som sikkert er rett over denne! :thumbup:

Lenke til kommentar
Eg fraråder deg å bruke skin til CJ. Kva betyr det om han er svart eller kvit? Eg la ikkje merke til det før nokon påpeikte det her på forumet, og tenkte heller ikkje meir over det etterpå.

Jeg skal self teste uten...men jeg må få noe hår på ham i det minste....kan ikke løpe rundt uten hår....han er jo bare i 20 årene sikkert..

Lenke til kommentar
Da tror jeg ikke dette er spillet for deg; hele greia dreier seg jo om the hood og å fikse opp i den... Med andre ord høy neger-, respect- og yo-faktor.

Selv synes jeg hele gangsta-skiten med "hoods" og hele pakka er noe tilbakestående møl. Det stopper meg ikke det minste fra å nyte et spill som SA av den grunn. :shrug:

Lenke til kommentar
Selv synes jeg hele gangsta-skiten med "hoods" og hele pakka er noe tilbakestående møl. Det stopper meg ikke det minste fra å nyte et spill som SA av den grunn. 

hehe enig enig....

snufs..savner hawaiskjorten min jeg....tror jeg må hjem å finne den fram igjen!

Lenke til kommentar
Jeg skal self teste uten...men jeg må få noe hår på ham i det minste....kan ikke løpe rundt uten hår....han er jo bare i 20 årene sikkert..

Åh, herregud...

Mannen har jo hår, men kortkort sådant. Ikke hørt om at det går an å snaue seg helt og fremdeles ha hår? Eller bor du et sted i landet der folk ikke har oppdaget slikt enda?

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Greia er vel at han vil oppleve gta miljøet på spillet, han sier jo at det er det han vil se, derav, dette er et spill for han. Jeg synes også det ble litt mye "yo" i spillet, men liker det alikevel. Jeg prøvde også å laste ned skinnet for noen dager siden men det funket dårlig, var vel IMG tool som klikka da jeg prøvde å endre skin filene. Men jeg klarer meg godt å spille som normal CJ..

Edit: Liten skrivefeil

Endret av satyr-wongraven
Lenke til kommentar
Greia er vel at han vil oppleve gta miljøet på spillet, han sier jo at det er det han vil se, derav, dette er et spill for han. Jeg synes også det ble litt mye "yo" i spillet, men liker det alikevel.

Det er enten eller. Man kan ikke spille doom3 og klage på at det er for unaturlig, og vil laste ned noen andre skins. Herre Jeremi....

Dessuten vil jo bare se dust ut at en hvit henger med fargede på alle videoene

Lenke til kommentar
Men det blir jo ikke enten eller, når han har alternativet ved å lage CJ hvit..

Spørs jo hvordan han skal spille spillet det, om han vil følge historien eller ikke.

• Hvis han kun vil spille spillet så er det et fett hvilken farge CJ har vel. Det har vel ingen påvirkning for spillfølelsen om han er farget eller ei når man ikke følger historien
  • Da har man 2 andre spill i serien, et hvorav han tydligvis elsket som dekker mye av behovet hans hvis kødding er det eneste han vil gjøre. Da sparer han penger også

Endret av dub
Lenke til kommentar
Hvis han kun vil spille spillet så er det et fett hvilken farge CJ har vel. Det har vel ingen påvirkning for spillfølelsen om han er farget eller ei når man ikke følger historien

Det er jo ikke ett fett for han, men la nå mannen få spille det hvordan han vil.

Det som kan være en fin spillopplevelse for han trenger ikke å være det for oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...