Bromlexl Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Når jeg første gangen satte meg ned med san andreas var jeg litt skeptisk. Tenkte det ville være rart å spille CJ. Men etter en time så var det helt normalt. Det er som en film med en farget i hovedrollen. Du lever deg like mye inn i historien. Så bare prøv å spill med orginalen en time og så går det nok bra. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Nå har jeg kjøpt spillet og spilt det i ca to timer. Jeg tenkte jeg skulle prøve å spille CJ svart, pga litt problemer med å laste ned "white-mode". Ja..hva skal jeg si...jeg syntes ikke det er noe kult å spille ham liksom. Er så utrolig mye sånn YO-greier hele tiden. Måten dem går rundt på er jo helt syk. Men men.. Jeg får vel heller bare drite i det å spille da...men noen innlevelse er jeg redd det ikke blir snakk om. Det blir for fjernt for meg. Men skal bli kult å kjøre bil og skyte rundt litt. Også er jo det mange steder å se. Av en elelr annen merkelig grunn syntes jeg faktisk at bilde blir best i widesceenmodus, selv om jeg bare har 19" lcd ikke-wide. På andre oppløsninger ble det noe merkelige effekter når jeg var ute...akkurat som varmedis flere steder på skjermen... Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Fatter ikke at folk ikke liker å ha han svart. Er jo det som gjør han kul.. Hadde fyren vært en sånn vanlig bleifisk som i de andre GTA spillene, så vet jeg ikke om jeg hadde hatt gadd å spille det.. Er jo det at han er svart og har den stilen han har som gjør spillet og han kul.. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Fatter ikke at folk ikke liker å ha han svart.Er jo det som gjør han kul.. Hadde fyren vært en sånn vanlig bleifisk som i de andre GTA spillene, så vet jeg ikke om jeg hadde hatt gadd å spille det.. Er jo det at han er svart og har den stilen han har som gjør spillet og han kul.. Du er gjerne farget selv kanskje? ikke noe galt i det, men da blir det lettere å syntes at "YO" er kult liksom. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er jo det at han er svart og har den stilen han har som gjør spillet og han kul.. So dersom man er en "yo-dust" da er man "kul"? Han er neppe mye "kul", men artig og underholdende er han definitivt. Det var nok utviklernes visjon med figuren også. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Finnes det noen mod å laste ned så jeg kan spillet som gutt i "The longest journey"? Er ikke helt komfortable å spille som dame siden jeg er gutt. Blir jo akkurat det samme. Spill slik spillet er ment å være. Er like rart da å se en hvit som springer rundt å roper "yo" og "was up hommie". Enkelte har rare problemer. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Who cares, la han få spille det sånn han vil da.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Finnes det noen mod å laste ned så jeg kan spillet som gutt i "The longest journey"? Er ikke helt komfortable å spille som dame siden jeg er gutt. Hvis det bedrer spillopplevelsen for deg å spille som gutt fremfor jente så bør du selvfølgelig kunne gjøre det. Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Finnes det noen mod å laste ned så jeg kan spillet som gutt i "The longest journey"? Eller mod så man kan spille som mann i Tomb Raider? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Finnes det noen mod å laste ned så jeg kan spillet som gutt i "The longest journey"? Eller mod så man kan spille som mann i Tomb Raider? Hehe, skulle likt å se det ja Men men, folk må nå bare ha sine synspunkter. Synes bare det er teit å skifte farge på huda bare fordi du finner det rart å spillet spillet da spilleren er hvit og hovedpersonen i spillet er svart Lenke til kommentar
V36a Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Folk er forskjellige, sånn er det bare... Ser ingen grunn til at folk skal hisse seg opp av den grunn.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Fatter ikke at folk ikke liker å ha han svart.Er jo det som gjør han kul.. Hadde fyren vært en sånn vanlig bleifisk som i de andre GTA spillene, så vet jeg ikke om jeg hadde hatt gadd å spille det.. Er jo det at han er svart og har den stilen han har som gjør spillet og han kul.. Du er gjerne farget selv kanskje? ikke noe galt i det, men da blir det lettere å syntes at "YO" er kult liksom. Bwahahahaha. Genial tråd forresten. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Blir det ikke litt rart å være hvit i et spill hvor hovedpersonen egentlig er farget? Du prater som om du skulle vært farget, og behandler de andre personene i spillet som dine "brødre", som selvfølgelig ikke er hvite. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Blir det ikke litt rart å være hvit i et spill hvor hovedpersonen egentlig er farget? Du prater som om du skulle vært farget, og behandler de andre personene i spillet som dine "brødre", som selvfølgelig ikke er hvite. Jo, netopp det mener jeg og. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Blir det ikke litt rart å være hvit i et spill hvor hovedpersonen egentlig er farget? Du prater som om du skulle vært farget, og behandler de andre personene i spillet som dine "brødre", som selvfølgelig ikke er hvite. Dra på en Eminem konsert du. Da vil du få se ting som er rart. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Nå har jeg kjøpt spillet og spilt det i ca to timer. Jeg tenkte jeg skulle prøve å spille CJ svart, pga litt problemer med å laste ned "white-mode". Ja..hva skal jeg si...jeg syntes ikke det er noe kult å spille ham liksom. Er så utrolig mye sånn YO-greier hele tiden. Måten dem går rundt på er jo helt syk. Men men.. Jeg får vel heller bare drite i det å spille da...men noen innlevelse er jeg redd det ikke blir snakk om. Det blir for fjernt for meg. Hele personligheten hans oser "FARGET". Hele spillet skriker "FARGET". Men en liten hvit flekk på skjermen skal endre det? Sært man! S-Æ-R-T! Endret 3. juli 2005 av dub Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 kan man laste ned norsk spåk patch, siden jeg er norsk? Jow, hvordan henger'n broder Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Nå har jeg kjøpt spillet og spilt det i ca to timer. Jeg tenkte jeg skulle prøve å spille CJ svart, pga litt problemer med å laste ned "white-mode". Ja..hva skal jeg si...jeg syntes ikke det er noe kult å spille ham liksom. Er så utrolig mye sånn YO-greier hele tiden. Måten dem går rundt på er jo helt syk. Men men.. Om du får patchen til å funke så vil han si like mye "Yo" for det, den gjør jo kun om hudfargen, og ikke all dialogen. For mitt vedkommende så er det utrolig mye mer irriterende med hvite folk som tror de er svarte (Se filmen "Malibus Most Wanted" med Jamie Kennedy). Hvis du ikke liker at hovedpersonen er svart, så ikke spill spillet. Og slutt å kommenter hele tiden, du står frem som litt vel rasistisk. Hadde kanskje passet best med en KKK-patch, siden det er så mange negre man kan skyte i spillet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Og slutt å kommenter hele tiden, du står frem som litt vel rasistisk. Hadde kanskje passet best med en KKK-patch, siden det er så mange negre man kan skyte i spillet. Var vel bare et tidsspørsmål før en eller annen måtte komme med idotiske og totalt undøvendige utsagn om rasisme. Jeg foreslår heller at du slutter å kommentere i denne tråden og holder deg unna den heretter siden du tydeligvis ikke har noen verdens ting å tilføre den. Endret 4. juli 2005 av Vice Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Rasist er jeg ikke! La det være klart. Jeg fikk aldri "white-patch" til å funke heller da, så jeg spiller jo med CJ i sin naturlige utgave. Det er jo greit nok, men innlevelsen er ikke akkurat på topp. Men greit nok spill alt i alt. Mye gøy bilkjøring og div...Ellers er det jo helt likt VC hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå