gamer73 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 ja...kunne noen svart meg på det før jeg kjøper spillet! Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Han er afro-amerikaner... Lenke til kommentar
V36a Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hovedpersonen du styrer er farget ja. Men hvis det plager deg er det mulig å laste ned en skin som gjør at han blir hvit. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Hovedpersonen du styrer er farget ja. Men hvis det plager deg er det mulig å laste ned en skin som gjør at han blir hvit. wow er det? Da skal jeg gjøre det. Jeg har ingenting i mot svarte, men jeg er hvit selv og foretrekker å spille hvit. Tusen takk for tips....nå skal jeg finne ut hvor skins er hehe... Jeg digger han hvite fyren i vice city, med hawaiskjorte og alt. Vil spille han igjen Lenke til kommentar
V36a Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Du kan finne skinet her. Kommer meg ikke inn akkurat nå, så jeg fant ikke en direkte link, men det skal ikke være noe problem. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 takk takk..da kjøper jeg spillet i dag og skinner om hehe....kan man skinne om damene og? *glis* Lenke til kommentar
V36a Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 takk takk..da kjøper jeg spillet i dag og skinner om hehe....kan man skinne om damene og? *glis* Du kan laste ned en nudepatch, da blir alle damene du kan date nakne. Det er både hvite og fargede damer du kan date, hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg digger han hvite fyren i vice city, med hawaiskjorte og alt. Vil spille han igjen Blir litt rart å spille han fyren da han såvidt dukker opp i en liten episode. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Blir litt rart å spille han fyren da han såvidt dukker opp i en liten episode. wow..gjør han? hehe..men jeg kan vel skinne meg til å ligne ham. angående nude patch ok..men da er dem nakne hele tiden sikekrt og det ser bare teit ut da! Lenke til kommentar
V36a Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Blir litt rart å spille han fyren da han såvidt dukker opp i en liten episode. wow..gjør han? hehe..men jeg kan vel skinne meg til å ligne ham. angående nude patch ok..men da er dem nakne hele tiden sikekrt og det ser bare teit ut da! Sant det ja, men såvidt jeg vet har det kun kommet en skin enda, og den er en ren konvertering fra farget til hvit. Det skal fungere med alle klær og kroppsfasonger. Stemmen blir jo ikke forandret da.. Men personlig skjønner jeg ikke hvorfor du vil skinne om hovedpersonen.. Da tenker jeg på settingen spesielt, siden hovedpersonen er fra ghettoen og har en farget bror, søster, venner osv. Men muligheten er der iallfall Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Kult med en hvit dude som flyr rundt og kaller folk for "niggere" Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 ja hehe jeg skjønner jo det....men jeg liker å spille hvit siden jeg er hvit. Er litt det samme som at jeg aldri spiller spill hvor damer er hovedpersonen. Jeg klarer ikke leve meg inn i den settingen... Og når det gjelder det å være hvir med svart søster og bror hehe....Bare later som dem har adoptert meg Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 ja...kunne noen svart meg på det før jeg kjøper spillet! Det har vel ikke noe å si, vist du av en eller annen grunn har noe imot hovedpersonen så er det sikkert ikke noe spill får deg. Ja han er svart, (heldigvis) det hadde jo sett jævlig ut med en vit kødd som løper rundt og tror han er "gangsta". Det gjør det foresten i den virkelige verden også! Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Det har vel ikke noe å si, vist du av en eller annen grunn har noe imot hovedpersonen så er det sikkert ikke noe spill får deg.Ja han er svart, (heldigvis) det hadde jo sett jævlig ut med en vit kødd som løper rundt og tror han er "gangsta". Det gjør det foresten i den virkelige verden også! Har jo ikke noe imot ham. Han er bare svart, mens jeg er hvit. Jeg spiller ikke spillet fordi jeg ønsker å spille gangsta. Jeg spiller det fordi jeg vil kjøre fete biler, skyte med kule våpen, gå på strippebule, ha meg med cyber-horer osv... Også digga jeg vice city...med han ultimat kule hovedpersonen i hawaiskjorte. Husker jeg kjøpte meg samme hawaiskjorte mens jeg spilte det spillet...var sååå stilig..kona trodde jeg hadde gått fullstendig fra vettet LOL Lenke til kommentar
V36a Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Også digga jeg vice city...med han ultimat kule hovedpersonen i hawaiskjorte. Husker jeg kjøpte meg samme hawaiskjorte mens jeg spilte det spillet...var sååå stilig..kona trodde jeg hadde gått fullstendig fra vettet LOL Lol :!: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Er nå hvit selv men enkelte tinger skal man ikke forandre på. CJ er afro amerikaner, og det er ingen problemer i det. Spillet fokuserer på gjeng miljøet, og CJ er tilfeldigvis medlem av Grove st gjenge, som tilfeldigvis er "svarte". Problemer med det? Da har du et problem. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Er nå hvit selv men enkelte tinger skal man ikke forandre på. CJ er afro amerikaner, og det er ingen problemer i det. Spillet fokuserer på gjeng miljøet, og CJ er tilfeldigvis medlem av Grove st gjenge, som tilfeldigvis er "svarte". Problemer med det? Da har du et problem. Tja, skjønner egentlig trådstarter ganske godt. Det har med innlevelse i spillet å gjøre. Personlig fikk jeg mer innlevelse i av VC enn det jeg gjorde fra SA. Tror også at dersom fyren i SA hadde vært hvit så kunne jeg identifisert meg mer med ham og dermed øke innlevelsen noe. Kanskje jeg skal teste skin patchen også for å se om det øker innlevelsen for min del. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 joada nei. jeg syntes bare at vice city var så skamkult med han fyren liksom.... Men men....jeg så et bilde av den modden hvor man blir hvit. Og han hvite fyren så jo ganske stygg ut egentlig. Jeg nekter å spille stygg hehe...da får jeg heller være CJ da hehe...Men problemet er at han ikke har hår. Finens det en mod hvor man kan ha slike dread-looks greier eller noe? Og jeg vet at det er mitt problem at jeg ikke liker å spille verken neger eller dame. Det er bare beklagelig fra min side. Men jeg har ikke noe imot noen av dem. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Finens det en mod hvor man kan ha slike dread-looks greier eller noe? Det er frisørsalonger i spillet. Hvis du ikke synes det er for femi og lite likt deg å ta permanent eller noe da Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Tja, skjønner egentlig trådstarter ganske godt. Det har med innlevelse i spillet å gjøre. Personlig fikk jeg mer innlevelse i av VC enn det jeg gjorde fra SA. Tror også at dersom fyren i SA hadde vært hvit så kunne jeg identifisert meg mer med ham og dermed øke innlevelsen noe. Kanskje jeg skal teste skin patchen også for å se om det øker innlevelsen for min del. Ja...akkurat det jeg mener også! Det har ingenting å gjøre med at jeg missliker fargede personer eller noe. Selv om jeg syntes slike gangsta-greier blir litt fjernt og teit. Liker bedre mafia-stilen liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå