Gå til innhold

Til Yummy angående stenging av poster

Anbefalte innlegg

Jeg tar eksempel i tråden om tjære/røyking som du stengte i sted. Jeg tok selv aktiv del i den tråden. Hvis du legger merke til klokkeslettet når de fleste av postene ble skrevet gir det kanskje en pekepinne til hvorfor slikt skjer.

Kanskje løsningen er å ha en ekstra "bekreft" side på meldinger som ber deg sjekke topic mellom 23.00 og 08.00?

Det forslaget var kanskje mest som en spøk, men når jeg sitter og tenker gjennom det tror jeg hvertfall det kunne hatt en innvirkning på det jeg skriver i de sene nattetimer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He he.... Jo, på natterstid burde det _absolutt_ vært noe slikt. I tillegg til at du innen 3 sekuder må klikke på et bilde på eksakte punkter. Det siste gjelder etter stengetid i helgene...... :wink:

Vel, tidspunkt eller ikke... trådene får nå ikke leve på grunn av det når de er feilposta. :smile:

-moderator yummy-

Lenke til kommentar

Hehe. Tråden var dømt til å dø ja. Kunne kanskje vært en ide med en "Døde tråder" topic hvor man kunne flytte stengte tråder og la dem leve sitt eget liv og dø stille bort?

Det der med klikke på punkter på bilde var kjempegenialt. Tror det er en del nettbutikker, etc. som kunne ha godt av sånnt. Skal forslå det på jobben i dag ;o)

Ha en trivelig morgen Yummy

Lenke til kommentar

Men det var veldig gøy så lenge det varte da! :lol:

Spøk til side skjønner jeg godt at den ble stengt. Ble faktisk litt overrasket over at den fikk leve så lenge som den gjorde. Vi burde jo vært smarte nok til å fortsette den i Off-topic. Sorry, skal aldri love å gjøre det mer! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...