Dan Stamnes Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 dårlig valg av topic, veit, men kom ikke på anna kjøpte for noen dager siden ny pc. satte alt sammen, og installerte windows, dette gikk fint første gangen, men så starta problemene. helt uten forvarsel restartet pc'n min seg, den har problemer med å loade windows virker det som om (den kommer til windows startup screen, og henger seg der) og nå får jeg ikke installert windows i det heletatt Pc'n består av følgende komponenter (om dette er til hjelp) CPU AMD 64 2.2Ghz HK ASUS K8N4-E deluxe HD: 1x 120GB WD (IDE) 1x 80 GB WD (IDE) CD Pioneer DVD-brenner RAM: Corsair XMS PRO3200 DDR-DIMM 1024MB PSU Fortron/source 350W Skjermkort Gainward G-force 6600GT Ultra 256DDR Kan noen forklare meg hvorfor pc'n min tilsynelatende ikke fungerer som den skal? plager meg veldig mye detta her! mvh Dan Stamnes Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Har du søgdt for virus, spware, adware og lignende. Husker jeg hadde samme problem ein gang. Da var de eit lite virus som brukte shutdown -r komandoen... Søk etter de jeg sa eller prøv og gå på startemenyen -> Kjør -> skriv: shutdown -a innimellom.. Lykke til.. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Har du søgdt for virus, spware, adware og lignende.Husker jeg hadde samme problem ein gang. Da var de eit lite virus som brukte shutdown -r komandoen... Søk etter de jeg sa eller prøv og gå på startemenyen -> Kjør -> skriv: shutdown -a innimellom.. Lykke til.. har ikke noe OS inne jeg... kommer ikke så langt så jeg får lagt den inn lenger nå!... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå