Ernie Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg er fullstendig uenig i det han sier, men setter meg bare inn i en mulig grunn til at han sier det. Det er ikke sikkert at han mener det han sier... tviler egentlig på at han gjør det. Veit du er uenig, men slik du skriver så får du det til å høres ut som du forsvarer han alikevel. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Skjønner at det kan misforstås. Jeg mener han ikke burde brukt dette som et forsvarsargument. Det er moralsk feil. Men det at han er forsvarer er grunnen til at han gjør det allikevel. Derfor behøver det ikke bety at han hele tiden mener det han sier. Det må jeg ha lov til å si, uten å være enig med han, eller synes at det er greit han sier det. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det er ikke moralsk feil av en forsvarer å presentere saken sett fra sine klienters side. Det er derimot hans jobb og dermed hans plikt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det er ikke moralsk feil av en forsvarer å presentere saken sett fra sine klienters side. Det er derimot hans jobb og dermed hans plikt. Enig. En forsvarer skal legge frem sin klients synspunkt og hans forklaring. Å ta det en forsvarer sier under rettsprosedyre som forsvarerens egen mening, så har man misforstått. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 kanskje han var så eitrandes forbanna på de prostituerte som satt i retten og lo og moret seg mens de bli spurt ut av ham.. kanskje han rett og slett ble forbannet... jaja...men uansett, han har jo uttalt senere at dagbladet skrev av hans meninger i en helt annen retning enn den han selv uttrykte... skal være enig i at det han sa om at prostituerte må tåle å bli voldtatt ikke er særlig voksent akkurat =p... ..men igjen, kan faktisk forstå det han mente hvis jeg tolket disse tekstene riktig da..og jeg håper virkelig at han ikke går rundt med disse meningene... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ved første øyekast trodde jeg det var nok et utspill fra Demokratene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå