Gå til innhold

Prostituerte må tåle å bli voldtatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At de selger sex er like frivillig som å ha sex med kjæresten din. At noen selger sex betyr ikke at noen kan ta seg til rette og voldta dem likevel. Når noen selger kroppen sin, så har de i hvert fall en viss følelse av kontroll, fordi de setter grensen selv. Å voldta noen er ALDRI akseptabelt, uansett forhold.

Lenke til kommentar

Merkelig. Han elsker vel å lese om Jack The Ripper. :roll:

Nei helt alvorlig, mannen skal jo forsvare disse folkene, det er hans jobb. Kan ikke tro at fyren virkelig mener det. Får virkelig ikke håpe det.

At jenter som prostituerer seg kan forvente å bli voldtatt, er jeg helt enig i, for de setter seg i en risiko. Akkurat som politi kan forvente å komme i farlige situasjoner. Men det skal jo overhodet ikke aksepteres og det skal heller ikke være noen formildende faktorer.

Er vel enda et argument for å legalisere en av verdens eldste virksomheter dette her, slik at man får mer kontroll over ting.

Lenke til kommentar
Er vel enda et argument for å legalisere en av verdens eldste virksomheter dette her, slik at man får mer kontroll over ting.

:yes: Nå er det litt vanskelig å gjøre prosituerte trygge og rettferdig behandlet på jobb, fordi de driver i skul som en følge av at enkelte faktorer er ulovlige innen deres business.

Lenke til kommentar

Vel, er jo som å ha sex med dem og stikke fra regninga da :)

... Anyway, det er så mangt med ting de kan gjøre før de blir horer, så gi de skrekken for det og få dem på sosialen til de kan klippe seg og få en jobb er da ikke så galent.

Lenke til kommentar

Syns de bør organisere seg og komme seg vekk fra gata, ha egne bordeller for sånt, samt å ta rotta på de drittsekkene av noen halliker som utnytter jentene. Å bli kvitt prostitusjon er like realistisk som å bli kvitt nedlasting av musikk, så hvorfor ikke gjøre det litt bedre for alle parter?

Lenke til kommentar

Syns det skal være lov å hore. Og at de skal betale skatt. Men at det må foregå på bordell (under kontrollerbare former osv). Eneste måten å gi dem rettigheter, og bekjempe kriminaliteten i bransjen

...horer vil jo alltid være der, så det er like godt å akseptere det og sette det i system.

Lenke til kommentar
I såfall må nok kundene begynne å betale litt mer for tjenestene de kjøper. Snart skal det vel bli moms på det også. Det er jo ikke matvarer :roll:

Prostitusjon er vel lovlig, mens hallikvirksomhet er ulovlig. En prostituert burde ha mulighet til å registrere seg som selvstendig næringsdrivende, føre husleie opp som driftsutgift, og betale skatt. Hun vil selvsagt være momspliktig for tjenestene hun selger. Tror faktisk det er noen som gjør dette. (De kaller seg selvsagt ikke horer, men f.eks. rådgiver eller noe)

Lenke til kommentar
Fyren er jo morsom. Forundrer meg ikke om han går rundt og voldtar prostituerte selv. :thumbdown:

Er det noen som i heletatt tør å si seg enig med denne fyren?

Han må jo forsvare denne fyren som har voldtatt de, det er jo hans jobb. Om han innerst inne mener det eller ikke, har ikke noe å si. Han har en dårlig sak i utgangspunktet, og da må han kjøre på det som han kan kjøre det på.

Men er jeg enig? Nei. Jeg bare poengterer at forsvarere skal forsvare sin klient uansett.

Lenke til kommentar
Han må jo forsvare denne fyren som har voldtatt de, det er jo hans jobb. Om han innerst inne mener det eller ikke, har ikke noe å si. Han har en dårlig sak i utgangspunktet, og da må han kjøre på det som han kan kjøre det på.

Men er jeg enig? Nei. Jeg bare poengterer at forsvarere skal forsvare sin klient uansett.

Finnes da grenser for hvor dypt man skal synke. Jeg tror ikke akkurat en slik uttalelse styrker saken til klienten hans. Meen, folk må få si og mene hva de vil, så lenge de ikke driver på slik som voldtektsmennene.

Lenke til kommentar

Vidar Helgheim presterer med sine kommentarer her å faktisk gjøre meg kvalm og det spørs om jeg faktisk klarer å tvinge i meg hele dagens frokost... Nei, tuller faktisk ikke.

Fyren er jo morsom. Forundrer meg ikke om han går rundt og voldtar prostituerte selv.  :thumbdown:

Er det noen som i heletatt tør å si seg enig med denne fyren?

Så du mener det er riktig å gå ut og si at det å voldta er ok siden man skal forsvare personer som er siktet for voldtekt? Ærlig talt. Det er bare ikke riktig.

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...