mafia_04 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Sjekka litt rundt på nette og fant ut at samsung z500 koster 1929 inkludert moms i SVERIGE. Snakka med de som driver butikken og de sa at de kunne sende mobilen til et hvilket som helst postkontor i Sverige. Da kan jo jeg bare be dem sende telefonen til et postkontor i nærheten av svinesund MEN så er telefonen opratørlåst til TELIA, vet noen om det vil funke i Norge med NETCOM??? noen som har bestilt z500 fra Sverige og har noen erfaringer med det , eller vet om et bra sted og bestille fra? Lenke til kommentar
ageck Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Vet ikke om det funker... Men om du finner en måte å låse den opp fra Telia, så SI IFRA, for jeg har siklet etter z500 i flere måneder nå! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Kan jo kjøpe den fra Sverige, og dra til UnlockShop eller noe og få låst den opp Lenke til kommentar
mafia_04 Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Fikk kontakt med unlockshop de sa at de kunne åpne den for alle nettverke, men at de ikke har fått inn data kabelen enda. De sa at jeg kunne sende inn hele telefonen med data kabel så fikser de det.. Vis ikke er det bare å vente til de for datakabel til den Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kan man finne den modellen i Norge? Jeg tror jeg vet hvilken mobil jeg skal ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå