SkyMarshall Arts Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jada, kjempedårlig hoax også.Dessuten full av skriveleifs. i = I damnit = dammit .... så eid! Hehe, ja der ble jammen du eid også! Det heter faktisk damnit! Hehe nei, har rett der jeg! Prove me wrong i så tilfelle! http://www.oxfordparavia.it/lemmaEng9278 www.behappydammit.com/ www.thinkdammit.com/ Give me spirit fingers dammit!! Tell Me, Dammit BLINK-182 - DAMMIT LYRICS osv ... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg har ikke noe annet bevis enn at det kommer av sammenslåingen av "damn" og "it". Jeg bruker selv dammit når jeg trenger det, men den "korrekte" måten ville vært "damnit". Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg har ikke noe annet bevis enn at det kommer av sammenslåingen av "damn" og "it". Jeg bruker selv dammit når jeg trenger det, men den "korrekte" måten ville vært "damnit". Et hint: Tar du feil, så gi deg. Ikke vær så påståelig.. Bevis som fjerner enhver tvil; Damnit gir ingen svar. Dammit derimot, gir følgende svar. Case closed? Ja, vi sier det vi.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hehe, jaja - da gir vi oss der Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) hehe.. fillern også, skulle ha gjort det når jeg ikke var så trøtt :!: btw. jeg bruker Insomniax Recompilation (trur det er sånn det skrives) men jeg har fjernet endel, liker det orginalet utseendet til hotkeysa bedre. Link Edit: Link og leif Endret 30. juni 2005 av Nstin Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Dammit ja! aldri hørt noen engelske si Damnit.. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Jada, kjempedårlig hoax også.Dessuten full av skriveleifs. i = I damnit = dammit .... så eid! damnit Endret 30. juni 2005 av exmx Lenke til kommentar
brillan Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) /s Hei har du det fint i dag? <insert mye space her> [Thrall] says: Joda bare bra Nuf said Endret 30. juni 2005 av eXploid Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jada, kjempedårlig hoax også.Dessuten full av skriveleifs. i = I damnit = dammit .... så eid! damnit dammit er i hvert fall feil, haha. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 søker du på damn it kommer dette: No entry found for damn it. Did you mean dammit? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jada, kjempedårlig hoax også.Dessuten full av skriveleifs. i = I damnit = dammit .... så eid! damnit dammit er i hvert fall feil, haha. Nei, er det ikke det. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Ja jeg har 6 i engelsk for fanden Trust me ... men nå er denne tråden død! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 OT: hva er hoax? Det er "konspirasjon" ... "lureri" ... "gjennomsyra piss" ... Enkelt og greit, husker ikke direkte oversatt. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 OT: hva er hoax? Det er "konspirasjon" ... "lureri" ... "gjennomsyra piss" ... Enkelt og greit, husker ikke direkte oversatt. Ganske enkelt "bløff". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg