Shimano Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) As a small gift to all of you who still refuse to believe that last week's image was a real screenshot, here we have the wire-frame version of the same scene, captured from the same dev kit that the original screenshot was taken. Flere bilder av omgivelsene - og wireframes av bildet nedenfor - i denne linken Wow Endret 30. juni 2005 av Shimano Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Syns egentlig ikke det ser så ekstremt rått ut/ekte.. Is it just me? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Da er du nok litt blasert Jeg har ihvertfall aldri spilt et spill som har i nærheten av så bra detaljgrad på omgivelsene - dette er jo ikke et statisk stillbilde slik enkelte spill tidligere har jukset seg til å få en bra bakgrunn eller horisont. Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 dette er jo ikke et statisk stillbilde slik enkelte spill tidligere har jukset seg til å få en bra bakgrunn eller horisont. Det er naturligvis statisk. Et skjermbilde/stillbilde vil alltid være statisk. En video er derimot ikke statisk. Når det er sagt, så ser det utvilsomt veldig pent ut. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Det er naturligvis statisk. Et skjermbilde/stillbilde vil alltid være statisk. Selvfølgelig - jeg mente jo ikke bildet her, men hvordan det sannsynligvis fremtrer i spillet - altså at det er satt sammen av ulike elementer (se wireframen på linken ovenfor) istedet for å være en 'flat' bakgrunn som ser lik ut uansett betraktningsvinkel eller lys/skygge Endret 30. juni 2005 av Shimano Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Det er naturligvis statisk. Et skjermbilde/stillbilde vil alltid være statisk. Selvfølgelig - jeg mente jo ikke bildet her, men hvordan det sannsynligvis fremtrer i spillet - altså at det er satt sammen av ulike elementer (se wireframen på linken ovenfor) istedet for å være en 'flat' bakgrunn som ser lik ut uansett betraktningsvinkel eller lys/skygge Selvfølgelig ser det bedre ut enn spill som det er ut som det er klistra ei papp plate med tegninger på som bakgrunn, men er vel bare at video sier mer enn 1000bilder? Ser sikkert enda bedre ut på video enn et enkelt stillbilde klarer. Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Det bildet som Shimano har lagt ved, har faktisk vesentlig dårligere kvalitet enn dette bildet av samme bygning som ble lagt ut for noen dager siden, som er langt mer fotorealistisk. Legg særlig merke til forskjellen i lyssetting og teksturoppløsning! Edit: Fant ut at det nye bildet var tatt i en fei for å passe inn med bildet av wireframe modellene, men inneholder feil i mip-mappingen. Dette bildet er altså mer representativt: Endret 30. juni 2005 av Mr_Snuffles Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 I tillegg er modelleringa feil der trappa visstnok ikke er connecta skikkelig...så det er og forblir vanlig bakgrunn med høyere tekstures og lyssetting...noe som ikke skal så fryktelig mye til på ny hw Lenke til kommentar
genetex Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 totlt offtopic: når kommer xbox 360 ut? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Syntes ikke screenshottet i posten til trådstarter er imponerende i det hele tatt jeg . Hva er det som er så forferdelig imponerende med det statiske bildet som skal få meg til å tvile på at det er ekte? Greit de har jobbet bra med detaljene der, men det er fortsatt blurry uklare textures over hele greia. Det ser pent ut ja, men så veldig imponerende var det absolutt ikke. Dette så mer pent ut egentlig ... http://www.bizarreonline.net/news/images/s...ate/nyshot2.jpg Endret 30. juni 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Det som er mest imponerende her er ikke alt det tekniske, men heller alt arbeidet som ligger bak å modellere og designe alle detaljene på hver eneste bygning i et stort område av New York. Husk på at Project Gotham serien inneholder en drøss av andre byer i tillegg, bl.a. Paris, Tokyo, Sydney, Chicago, San Fransisco, Stockholm, Edinburgh, Firenze osv osv. De har jobbet med PGR3 i over 2 år nå, og har tatt hundretusenvis av bilder 'on location' for å gjenskape bymiljøene så detaljerte som overhode mulig. Med tanke på alle timene jeg brukte på PGR2, selv uten Live, så kan jeg ikke annet enn å glede meg til oppfølgeren. Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 SkyMarshall: Se heller på bildet i posten min over. Det er nesten identisk, men har langt bedre kvalitet. Bildet trådstarter la ut inneholder feil i mip-mappingen og er ikke representativt for sluttproduktet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Uansett bilde, så syns eg ikkje det såg noe spesielt kjempe bra ut Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Uansett bilde, så syns eg ikkje det såg noe spesielt kjempe bra ut ?!? http://www.bizarreonline.net/news/images/s...e/nyshotnew.jpg du synes ikke det ser bra ut for å være et spill? jeg trodde det var et ordentlig bilde først jeg. synes lyset og alt så så utrolig realistisk ut. du må ha ekstreme krav til grafikk... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Uansett bilde, så syns eg ikkje det såg noe spesielt kjempe bra ut ?!? http://www.bizarreonline.net/news/images/s...e/nyshotnew.jpg du synes ikke det ser bra ut for å være et spill? jeg trodde det var et ordentlig bilde først jeg. synes lyset og alt så så utrolig realistisk ut. du må ha ekstreme krav til grafikk... Ut i fra det bilde så syns eg ikkje det var kanon, men vis meg en film eg og hopper i taket Eg såg ette eller annet bilde fra dette spillet, DET såg sjukt ut det * rote litt rundt* HER! Endret 1. juli 2005 av Mala Lenke til kommentar
koffern Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 synes bildene ser utrolig ut... Her er ny info ifra OXM: - 80 cars, all able to go at least to 170 mph - 6 weeks to create one car, 40.000 polys for the interior alone - Car data acquired from real live vehicules as much as possible - Ability to grab your own screenshots from whatever angle you want - Race creator to edit your own track in the city you chose. Seems quite easy to use. - 5 cities (New York, Tokyo, and 3 to be unveiled later) - 3d spectators, all unique looking and reacting to the race - sound was recorded from every "noisy" point in the car, exhaust, engine, induction system... - Licensed soundtrack - No tuning (YAY !) - 12 players on Xbox Live - Damage modeling, with some impact on performance - Force Feedback wheel is planned for near launch time Legg merke til Race creator, 40.000 polys for the interior alone (i PGR 2 var det 20.000 pr. bil. OXM sier også (ved et uhell?) at London er en av de andre byene. Gleder meg enormt, dette spillet blir hovedgrunn for evt. kjøp av xbox 360 Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Veldig pent, men jeg er langt fra imponert.. Forventer mye mer av 360, men det kommer.. Er tidlig Lenke til kommentar
Peter Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ser ut som flere kommer til å bli skuffet når xbox 360 blir lansert, gitt. PS3 derimot... (sorry, kunne ikke dy meg! * Tar på asbest drakt) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det er en kjent sak at spill ser joker ut på bilder.Syns mitt bildet viser en mere fotorealistisk grafikk enn de andre.Men derimot ser man jo kor stor detaljgrad vi kna vente oss Til tross forr blurry textures Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det som er mest imponerende her er ikke alt det tekniske, men heller alt arbeidet som ligger bak å modellere og designe alle detaljene på hver eneste bygning i et stort område av New York. Husk på at Project Gotham serien inneholder en drøss av andre byer i tillegg, bl.a. Paris, Tokyo, Sydney, Chicago, San Fransisco, Stockholm, Edinburgh, Firenze osv osv. De har jobbet med PGR3 i over 2 år nå, og har tatt hundretusenvis av bilder 'on location' for å gjenskape bymiljøene så detaljerte som overhode mulig. Med tanke på alle timene jeg brukte på PGR2, selv uten Live, så kan jeg ikke annet enn å glede meg til oppfølgeren. De gjorde jo akkurat det samme med de to forrige spillene, tok tusenvis av bilder og la bildene av bygningene oppå teksturene. Sånn sett er jo ikke dette mer imponerende enn hva de har gjort før. Den eneste forskjellen nå er at spillet kjører med mye høyere oppløsning slik at teksturene kan være mer detaljerte, det vil si likne enda mer på fotografiene de tok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå