Windoge Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 I skrivende stund er det 2 emner i Doom-kategorien som har vært aktiv de siste 3 månedene. Er ikke dette nok til å dømme kategorien "død"? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jo det ville jeg vel påstå å si. Det er jo ikke akkurat et stort community rundt Doom-serien lenger. Det siste spillet floppet vel litt egentlig. Kan jo f.eks vurdere å erstatte med et Quake 4-forum da - siden det er i god anmarsj. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Fjern Doom, men avvent litt med å legge til en ny kategori! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Ja kast bort Doom-katgorien, og kanskje sett inn en egen bilspill-kategori eller noe sånt. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Ja kast bort Doom-katgorien, og kanskje sett inn en egen bilspill-kategori eller noe sånt. Njei... Tror det kan være lurt å avvnete litt. Men det du sa der minte meg på noe, nemlig det at er så å si ikke et eneste et spill som ikke er MMORPG, FPS -spill, eller RPG, det er jo faktisk bare et spill som ikke er det: Rome Total War. Dette er jo meget OffTopic, men kunne TST svare meg på om dere stiller høyere krav (antall topics) til et MMORPG, RPG eller FPS enn en annen sjanger? Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det er bra dere følger med. Vi får vurdere å kaste ut Doom-kategorien etterhvert. Dette er jo meget OffTopic, men kunne TST svare meg på om dere stiller høyere krav (antall topics) til et MMORPG, RPG eller FPS enn en annen sjanger? Alle spill, uansett sjanger, stiller likt. Det eneste som teller er hvor populært spillet eller spillserien er på _vårt_ forum. sett inn en egen bilspill-kategori eller noe sånt. Vi oppretter ikke kategorier for sjangre. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Tror det er få som vil savne doome kategorien Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Tror det er få som vil savne doome kategorien Bytt den ut eller fjern den. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 sett inn en egen bilspill-kategori eller noe sånt. Vi oppretter ikke kategorier for sjangre. hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 sett inn en egen bilspill-kategori eller noe sånt. Vi oppretter ikke kategorier for sjangre. hvorfor ikke? Fordi det vil gjøre de store kategoriene vi har i dag ganske unødvendige hvis alt grovsorteres. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hva er poenget med å ha en Doom kategori hvis ingen bruker den? Det er vel egentlig bare å fjerne den. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Vi har fått med oss poenget nå, og fjerner den etter stor sannsynlighet om ikke alt for lenge. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg