chokke Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Hei igjen . Har begynt å venne meg til hw smileyene og vil bruke de på msn med samme kommandoer, men er det en annen måte enn å legge inn alle manuelt? orker ikke begynne med det med tanke på at det er 100 smileyr (overdrivelse)... Eller noen som hadde lagd en fil hvor alt lå? Tar forbehold om skrivefeil siden jeg er trøtt EDIT: har tatt smileyn bare, men den ble uklar, mens en annen på msn sin var lik, men mye klarere . Har skrifta noe å si? Endret 30. juni 2005 av chokke Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Lagre smiliene i en mappe, og åpne MSN Messenger. Gå på Verktøy > Mine uttrykksikoner, og trykk på "Opprett...". Bla deg frem til riktig mappe ved hjelp av "Finn bilde...", og gi smilien en hurtigtast. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) men er redd alle smileyene blir "blurrete" sånn som ble... EDIT: ble alt for liten jo Endret 30. juni 2005 av chokke Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 men er redd alle smileyene blir "blurrete" sånn som ble... EDIT: ble alt for liten jo vet det.. Er slikt til meg også. Men disse funker helt fint: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 jaja, jeg gir opp hele greia, fikk jeg av en på msn og mer trenger jeg ikke. Eller, er det en smiley for O.o ? litt sånn lenore aktig smiley Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Tre stykker som passer litt til o.O: Lenke til kommentar
j0n87 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 fordi animerte gif bilder kan bli større størrelser enn ikke animerte bilder. så hvis du tar en smiley og gjør den om til animert med 2 bilder, nesten like, så vil den ikke bli mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå