Espen_k Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) hvis det er mulig!!!! Kan noen veilede meg til å sette opp en helt gratis filserver hjemme i stua?... (Jeg mener: på Hvilket vis kan jeg la andre folk laste direkte ned fra min egen harddisk igjennom hjemmesiden min? uten p2p programmer..!) til oppl... jeg kan ikke legge ut filene på hjemmeside serveren, fordi den er fra home.no.net og jeg får bare 30 mb lagringsplass derifra. --------------------------- Her bli d liv, rai rai!!!!! Endret 3. juli 2005 av B-Zerc Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Tror du burde ta en titt på Apache. Meget bra! Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) problemet er at det har jeg prøvd før, og da fikk jeg ikke hjelp til å komme i gang så.. hjelp! hvordan skal jeg starte? BTW: jeg skjønner ikke noe av urbanturban.no eneste jeg vet er hvordan jeg registrerer meg og hvordan å oprette lagringsplass på nett. men ikke hvordan å få tilgang til ftp mappen! Endret 20. juli 2005 av B-Zerc Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Les denne guiden her: http://internetmaster.com/installtutorial/...load_apache.htm den forklarer hvordan du setter opp apache og mysql med phpmyadmin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå