Talker Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Siter her å lurer litt på hvilket headset jeg skal ha. Sett på Sennheiser PC150 , men det er kansje litt dyrt? Må man ut med såppass for å få et bra headset med mic? Trenger litt tips. Endret 30. juni 2005 av Talker Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 du må nok ut med en del for gode headset ja.. iallfall for et headset med en så GOD mic som sennheiser pc 150 har Lenke til kommentar
Talker Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Ok. Andre headset som ligger på linje med dette da? Tenker da mest på lyden. Eller... ikke SÅ mye på mic. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Hehe, Sennheiser PC-150 headsettet har jeg brukt i nesten to år nå, og jeg visste at jeg kom ikke til å angre på kjøpet. Som utdannet studio teknikker vet jeg at Sennheiser leverer kvalitet, så når disse var satt ned til 370 kr. kjøpte jeg to av de med det samme (og jeg har enna ikke åpnet den ene ). EDIT: Må nesten bruke 400-500++ kr. for et godt headset. Det finnes *mye* dårligt for den prisen og.... oh yes... Endret 2. juli 2005 av CosmoK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå