dnthalhuk Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Har tenkt å bestille meg en ny socket a kjøler, da den jeg bruker nå er litt bråkete og kjøler dårlig. Skal også bestille nytt hk, blir vel enten NF7 v2.0, A7N8X Deluxe eller det gode Epox kortet. Uansett har kikket på kjølere og har endt opp med disse to. TT Extreme Volcano 12 vs Zalman CNPS7000B-Cu Begge to har plusser og minuser. Volcanoen har fordelen med at den er kompitabel med de fleste hovedkort og kabinetter. Minuset er at den bråker mye, men det er vifte styring og i et oppsett med god luft flyt bør den kjøle bra selv på lav rpm? Zalmanen kjøler garantert bra, men er stor og kan fort å problemer med å passe inn. Så spørsmålene er vel: Bråker Volcano 12 også på lav RPM? Kjøler Volcano 12 bra på lav RPM forutsett at det er god luft flyt i kabinettet? Passer Zalmanen inn i dette kabinettet? Har mest lyst på Volcano'en fordi den ser enklest ut, men Zalmanen virker som det beste valget forutsatt at den passer. Endret 29. juni 2005 av 1337Antikatt Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Tror den TT vil bråke veldig etter som jeg har hørt mange som synes den støyer voldsomt. Zalman kjøleren er nok bra men nå vet jeg ikke hvor romslig det er i kabinettet og kommer ann på hvor CPU sokkelen sitter på hovedkortet så den må få plass. Ellers er godt fornøyd med Denne Kopper versjonen er nok bedre. Den siste stemmer nok ikke bildet selv om det er kopper i hele ribben siden den har Frostbite "C" så er det kopper. Men om du velger en tung kjøler må du være forsiktig med montering og om når du skal flytte pcen. Endret 2. juli 2005 av Chief_R-W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå