Fitttjuven Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Heisann.... Skal kjøpe meg en ny tråløs router, da den jeg har "detter ut" veldig ofte.. Mottar "TV" via min ADSL linje og da er det ikke bra å ha en slik router.. Har en Belkin som jeg skal tråkke på da min nye kommer. Men så til spørsmålet. Er det noen som kan anbefale en tråløs router som er stabil og ikke "detter ut" hele tiden?? Prisklasse blir 500- 1000 kr... På forhånd takk... Lenke til kommentar
ARXco Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Bruker sjøl Dlink DI-624+ og den fungerer perfekt, knallbra signalstyrke og helt stabil, vel og merke etter å ha lasta inn nyeste firmware. PS: ikke handle den på Elkjøp, de har overprisa den der til fordel for bl.a. TopCom, som jeg også har testet med heller dårlig resultat, datt ut hele tida. Koster rundt 400,- andre steder, eks. PS Data. Endret 30. juni 2005 av ARXco Lenke til kommentar
SleepOO Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hadde jeg vært deg hadde jeg oppdatert firmwaren på belkinen din først. Det er det billigste og pleier å funke bra. Hvis det ikke hjelper anbefaler jeg 3com, zyxel, eller linksys har gode erfaringer med alle 3. Men ikke kjøp de billigste det er en grunn til at de er billigst. Har selv 3 ap'r til ca 8-900 kr som funker fett. Måtte oppgradere litt firmvare til å starte med men nå er de feilfrie. Jeg vil også si at jeg er utrolig missfornøyd med d-link produkter, har hatt 2 d-link ap'r og begge slutta til å virke etter en stund (blei bare svakere og svakere signalstyrke). Og har også noen pci og pcmcia kort fra dem som jeg er missfornøyd med. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 GO 4 LINKSYS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå