AMDXP2500 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 har nokre spørsmål. hvilket kamera skal eg kjøpe? er det vits og bruke so mykje?,dette blir mitt første kamera. har dykk nokre anbefalinger til veske dv-tape eller dvd? noko anna tilbehør eg skal kjøpe? bruker dvd-kameraene 8cm(?),småe dvd'er? tenkte litt på Sony Digital Videokamera DCR-DVD92E eller Sony Digital Videokamera DCR-DVD203E eller Sony Digital Videokamera DCR-HC42E Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg lurer på akkurat det samme selv men jeg tror DV-tape er å foretrekke istedenfor DVD fordi for det første blir det vanskeligere å redigere filmen i ettertid, for det andre så tror jeg at sånne kameraer er svindyre i forhold til vanlige DV kameraer. Kjøp et DV kamera og programmet Pinnacle Studio 9.3 Plus. Da har du det du trenger. Lenke til kommentar
AMDXP2500 Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 noen anbefalinger til vilket kamera? Lenke til kommentar
Superjokka Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Kjøpte akkurat et Canon MV790 som jeg er godt fornøyd med, 2990 hos Elkjøp, 30 dagers returrett. Lenke til kommentar
MortenR Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Har også kjøpt MV790 på Elkjøp og ble overrasket over mye funksjonalitet til så lav pris. Nå er det stort sett sånn at man får det man betaler for. Så hva som er det 'beste' kamaraet for deg vil helt avhenge av hva du skal bruke det til. Det er et helt greit 'familiekamera'. Det negative med kameraet er middels opptikk (mye flare), treg autofokus, mye støy ved lite lys og dårlig batterikapasitet. Jeg ville absolutt kjøpt et ekstra batteri og et med bedre kapasitet enn det som følger med. Men i forhold til prisen er det et kjempekamera. Er billedkvaliteten viktig for deg bør du opp i 8000 til 10000 kronersklassen. Og kanskje satse på et kamera med 3 CCD sensorer. For redigering på PC er Windows Movie Maker som følger med Windows XP helt greit. Ønsker du noe mer kan jeg anbefale EditStudio fra Pure Motion ( http://www.puremotion.com ) Lenke til kommentar
AMDXP2500 Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 bildekvalitet er ikkje so veldig viktig, men eit pluss er det merkbar forskjell om eg bruker 3000 eller 6000 har so vitt sett eit videokamera før. noen anbefalinger til annet kamera?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå