Mr. Myagi Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 når jeg spiller, og skifter oppløsning til den beste, rs'er pc'en... og når jeg f.eks spiller trackmania sunrise lagger det no j****ig.. skjønner ikke detta.. har et XFX GeForce 6600GT skjermkort(frykter det er det det er no feil med), AMD 64 3200+ 2.2Ghz prosessor, EPoX EP-8KDA3J hovedkort (socket754), Kingston pc3200 HyperX DDR 1024MB, Western Digital Caviar 200GB S-ATA 8MB.... men dette skal vel ikke skje med en pc med de delene?? noen som har en løsning?? er veldig fortvila... hjelp ?!?! Lenke til kommentar
Mr. Myagi Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 har du skjekket for varmeproblemer ? Hvis det ikke er det, kan du prøve og laste ned drivere fra www.omegadrivers.net eller www.nvidia.com Lenke til kommentar
Buffaloboy Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg ville etter å ha testet varme og skaffa nye drivere funnet en annen lignende pc og testet HW del for del, når alt funker fett vet du at det er den delen du nettop bytta som enten ikke funker eller har driver problemer eller konflikter. Buffaloboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå