Camilio Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hei:) Er dette et seriøst merke? Vurderer å kjøpe dette i utlandet, men er det noen som i det hele tatt vet om det vil funke; jeg er ikke kravstor, men det bør bli bra nok bilder til å fremkalle til vanlig størrelse. http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=18...um=1&Catg=22634 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 1: 11 Megapixler er bare tull... Det faktiske antall megapixler er 3.3 2: Selgerfirmaet kaller seg Nicon. Lyder heller tvilsomt 3: Hva faar du egentlig til 1200 kroner? Kikk heller paa Canon PowerShot A510/A520. De er litt dyrere, men til gjengjeld kvalitet Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 1200 kroner er dyrt for den skitten der. Velg heller et kjent merke, ellers får du et kamera som er ok utendørs, men fullstendig ubrukelige innendørs. Du får mye mer for pengene om du velger et kjent merke til noen få hundrelapper mer. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vet ikke om det er bare meg, men med en gang jeg der denne annonsen, så syns jeg det lyser tvilsomhet.. Det funker jo sikkert.. Men det virker liksom for godt til å være sant på enkelte måter... sånn som 11 megapixel, åsså er det bare litt over 3 ... Og at alt hørest så utrolig bra ut med fancy navn å saker. Dette gjelder vel ikke bare akkurat denne annonsen, men også mye annet jeg har sett oppgjennom tidene Nei jeg liker å holde meg til kjente merkevarer på slikt. Så vet jeg hva jeg får Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå