Kvakksalveren Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) ROOOFL! :!: Dagens kommentar, kvakksalveren! Takk, takk. Kanskje du får tak i liknende hurtigkoblinger som kan brukes i egenlagd vannkjølingssystem? Her, f eks. Prisen er stiv, men det er nok bare slik det er for slikt spesialutstyr. hvorfor er nye reserator så veldig dyr i forsjell til 1ern. er det kun di hurtikoblingene som er nytt ?. di må verl gå an å kjøpa en plass å montere på reseratoren 1 ? Det er fordi det følger med blokker til skjermkort og muligens NB, i tillegg til disse hurtigkoblingene http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.a...dx=160&code=021 Endret 1. juli 2005 av Kvakksalveren Lenke til kommentar
meastp Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ja, prisen var stiv. Jeg finner antakeligvis en annen løsning. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ja, og løsningen blir jo å tappe ned hele anlegget, hver gang du er nødt til å skille kjøletårnet fra maskinen. Var jeg deg meastp, ville jeg rett og slett spandert på meg de koblingene, spesielt om du har av og til har behov for å demontere kjøleren fra maskinen. Vel anvendte penger, vil nå jeg si....... Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 fra zalman sine sider så ser det jo ut som at det følger med cpu gpu NB blokker det er jo positivt. Lenke til kommentar
Mr. Myagi Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 men med tanke på overklokking.. hvordan blir zalman-settet i forhold til et internt?? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Blir nok hengende noe etter en god radiatorløsning. I de fleste tilfelle har man jo mulighet for å øke kjøleevnen ved å speede opp viftene på en radiator, noe man ikke har mulighet for med en Zalman. Medmindre man bruker en bordvifte som man setter til å blåse på tårnet da! Det vil nok hjelpe noe. Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 men med tanke på overklokking.. hvordan blir zalman-settet i forhold til et internt?? Det blir jo noen grader dårligere enn internt, med en skikkelig radiator. Hvor mange megahertz det utgjør er ikke godt å si. Sannsynligvis ikke så mye å hoppe i taket over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå