glemt Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hei. jeg er ny her, og jeg trenger hjelp. Jeg har i lang tid brent filmer fra data over på dvd, og sett det i stuen. Lenge var jeg fornøyd over resultatet, men i det siste har det sviktet meg litt. Det hakker svakt gjennom hele filmen med ca 2 sec mellomrom, noe som er veldig iriterende! Håper virkelig noen vet noe om dette! Jeg har prøvd å brenne flere filmer, og testet det på flere dvd spillere, men med samme resultat. Er også sikker på at dvd spilleren skal ta dvd-r. Ps: Jeg har denne dvd brennern på min maskin:LITE-ON DVDRW SOHW-1633S og jeg bruker Nero. Håper virkelig på hjelp! MVH. Robin Pedersen Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Regner med at du har prøvd kvalitetsplater som verbatim? Den brenneren er mindre bra sammen med lavkvalitetsplater, og ikke brenne på mer enn 8x hastighet med den brenneren. Oppdater firmware om det ikke er gjort alt. Lenke til kommentar
glemt Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Ja jeg har prøvd verbatim og sony sine 8x plater, og jeg brenner gjerne med litt lavere hastighet enn max. Men jeg veit ikke hvordan man oppfaterer firmware.. Kan dette hjelpe? MVH Robin Pedersen Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 firmware finnes på The Firmware page bare å lete etter den modellen som tilsvarer din og følge instruksjonene som følger med Lenke til kommentar
glemt Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Ja, nå har jeg oppgradert firmware, men det ser ikke at det fungerte. Trur faktisk det er nero som er problemet, for når jeg ser på preview rett før jeg Skal begynne å brenne, og etter jeg har laget menyer osv, så hakker det der også. Kanskje jeg burde bytte software? Finnes det et brenneprogram, som får like bra resultat som nero, og som er brukervenlig? Helst gratis også. Håper noen kan hjelpe MVH. Robin Pedersen Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nero tar i utgangspunktet all ressursen fra pcen beste som er, er å restarte maskinen og bare kjøre nero uten å holde på med andre ting. Er ikke sikker på andre alternativer dessverre. Selv bruker jeg CloneDVD når jeg skal brenne DVD-filmer, ellers har jeg selv opplevd dårlig brenning, pga en torrent-klient stod på mens jeg brente filmene noe som resulterte i hakk i filmene Menmen slikt skjer. No Pain, No Gain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå