[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 så før i dag en som hadde puttet hardisken i 3plast poser for så å senke den i vann får å støydempe den. så da tenkte jeg at jeg kunne bygge litt videre på den ideen. det som var meningen da var at jeg skal prøve ikke bare støy dempe den men også kjøle den litt og det skal se fett ut så da tenkte jeg hva vis vi laminere disken på en måte? jo med plast poser og hårføner! altså legge plastposene over å så varme dem opp til de smelter å la det renne fint utover... det jeg lurer på er da vil det gå? tåler disken varmen fra fønern? vil plasten smelte av varmen fra disken?statisk elektrisitet? evnt. andre problemer dere kommer på... hadde vært fett da med akvarium med hardfisker i har 2 gamle disker en på 600mb og en på 19gb om kan bli prøve fisker :!: har tenkt til å prøve i morgen lager kansje en worklog vis jeg gidder Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 høy risk og stooore tanker...slik skal det være...*alt er mulig* lykke til Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hehe, det er fult mulig, men vanskelig å få det helt vanntett da. Med tanke på kontakter og slikt, ved mindre du lager en "helsmeltet" løsning hvor du lager en condom til harddisken og kabelen. Kondom! Kanskje det funker!? Mange!? Hehe, go for it! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Tøøft, go for it! Virker kult, lag en worklogg da vel! Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 har stått litt stille i det siste i og med at jeg ikke har tid/gidder prøve enda... vil uansett ha litt flere tilbakemeldinge først.... Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Vann er ikke noe bra for å stoppe lyd/vibrasjoner akkurat.. Jeg tror ikke det ville fungert noe særlig bra som støydemping. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Høres kult ut.. Lag workloG! Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Tror vi får en lydforsterker her jah Skal du støydempe er det letteste støydempingsmatter i kabinettet og skrikkoppheng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå