Mojo Pin Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Hei. Har et dårlig skjermkort: NVIDIA GEForce FX 5200 elns. Med dette skjerkortet oppnår jeg ikke mer enn 60 FPS. Jeg vil klokke det, for å få 100 FPS. Det eneste problemet er at jeg ikke har peiling på klokking. noen som kan hjelpe meg? Endret 10. november 2017 av Mojo Pin Lenke til kommentar
BKB Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) last ned coolbits, HER Det er bare en .reg fil på 60kb. Etter du har lagt inn den så kommer det fram et par ekstra menyer under nvidia settingsa. (høyreklikk på desktop->properties->settings trykk på advanced-> også på GeForce FX 5200, er et nvidia icon på den knappen.) der skal det stå Clock Frequency settings på venstre side. øk litt på de to der, og ta på test settings ellernoe, hvis den glir igjennom har du gjort en velykket overklokking. Men husk at gradene på GPU kan øke med 10-20 grader i hardcore gaming med stock kjøling. Øk litt å litt å se om det går. Står sikkert et sted på inet hvor mye det lar seg overklokke. Endret 29. juni 2005 av BKB Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Bruk PowerStrip. Det er et enkelt og samtidig avansert klokkeprogram for skjermkort. Men jeg tror nok at kortet ditt ikke takler så mye klokking hvis du har standardkjøleren. Klokk deg opp med 5 - 10 MHz av gangen til det blir ustabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå