Gå til innhold

student jakter på rimelig, god skjerm....

xm8

Anbefalte innlegg

Situasjonen er den at min gode gamle Scott 17" CRT Monitor skal avgå med døden.

Som student er jeg lei av å drasse rundt på en 25 kg tung koloss. Jeg er derfor på jakt etter en god LCD Monitor.

Jeg har lest mye godt om Dell sine monitorer her på forumet og tenkte derfor kansje og skaffe meg en. Jeg har veldig lyst til og gå opp ett hakk, ergo en 19".

Problemet er bare at disse hos dell koster rundt 4.300,- (1905FP) noe som er vel dyrt for en student...

Jeg har sett på en Samsung 193P men koster akkurat det samme.

NEC's monitorer ligger på samme prisnivå, også Viewsonic's monitorer.

Blir jeg nødt til og kjøpe til den prisen eller må jeg gå ned til en 17" ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dell har jo et tilbud gående nå da.. Kjøp 2 stk. 1905FP, og få 50% avslag på skjerm nr. 2.

Du kunne hørt med noen kompiser om de var villige til å bli med på et slikt tilbud.. Ville vel ksota tilsammen 6500 kr. for 2 skjermer, så kunne dere delt på tilbudet, og dermed betalt 3250 kr. hver.. Det er faktisk veldig rimelig for en såpass god skjerm.

Syns også du skal sjekke ut BenQ FP937s.. Denne koster vel bare 2600-2700 og er en ypperlig 19"

Lenke til kommentar

Ja, som Andreasfe sier, så er BenQ FP937s ypperlig valg nå som Dell har satt opp prisen på sin 19" 1905FP til 4000kr+

Men jeg antar at Dell setter prisen ned igjen om noen uker... Er slik de bruker å holde på. Dessuten, du har jo tid til å vente før skolen begynner uansett.

Skal du allikevel gå for en 17", så er NEC 1770NX til å anbefale ut av andres kommentarer og tester. Dessuten, den koster ikke mer enn 2500kr... Meget bra skjerm til en meget god pris, men som sagt; sjekk ut BenQ's FP937s først.

Gikk selv for Dell sin 1905FP da den var på tilbud...

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...