Pilot_ Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hvis ikke det er snakk om å være særiøs nå i starten, er ikke jeg villig til å ofre min særiøse klan Men klart at vi på HW.no kan spille ilag uansett, selv om vi har andre klaner. Om det blir noe mer særiøst senere kan jeg heller se det ann på nytt. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Kan vi ikke oprette en CS 1.6 clan istedefor CS:S da Plis?? Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Det går vel ann å opprette begge deler Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hvordan skal vi finne ut om hvem som får være med i clanen da.? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Siden det er en just for fun(?) klan så får vel alle være med. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jo, men hvis 20 stk. vil være med, så kan man vel ikke spille PCW elns med så mange? Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Det går jo an å sjå kor mange som blir med først og så heller kutte ned antallet litt etter ei stund VISS det blir ein seriøs klan. Men slik som det ser ut no så er det berre ein just for fun klan med hw.no tag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Er du tnt|Hyrlen på bf? Bra stats du har der. Er nok meg ja... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Holder på å mekke en HW.no-spray i Photoshop nå. Nei, det er ikke tenkt å være seriøst i starten. Senere kan det godt komme hjemmeside, PCW'er osv. Alle som vil være med kan forsåvidt det, men post her først. Vi bruker [HW.no] foran navnet vårt. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Holder på å mekke en HW.no-spray i Photoshop nå. Nei, det er ikke tenkt å være seriøst i starten. Senere kan det godt komme hjemmeside, PCW'er osv. Alle som vil være med kan forsåvidt det, men post her først. Vi bruker [HW.no] foran navnet vårt. Tar gjerne bare denne da! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Ok, da bruker vi den ZiroN viste oss. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg kan sikkert være med, så lenge det ikke er store krav til skills Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 whilke servere?? Les emnetittelen og først epost da vel... Alle serverne på battlefield.no. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Mulighet for og være med? Heter SweatyViking, hehe. Har ikke gama så mye på battlefield.no akkurat, menmen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Mulighet for og være med?Heter SweatyViking, hehe. Har ikke gama så mye på battlefield.no akkurat, menmen Du må nok spille litt mere enn du gjør nå. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Det får noen andre ta seg av, jeg spiller Source. Se her: http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=438590 Endret 30. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Er ikke registerert på Battlefield.no, spiller vel egentlig bare på Catch-Gamer... Kanskje jeg ser dere, eller kanskje jeg joiner for fun hvis klanen min går til helvete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå