LarsP Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 å effektene noe av det mest ekstreme jeg har sett. NOE av det mest ekstreme? Dette er det desidert sykeste som noensinne har blitt laget. PUNKTUM! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Ser ikke helt hva som var så sinnsykt med den filmen. Kanskje jeg begynner å bli vanskelig å imponere? Historien var dessverre syltynn og jeg fikk aldri godstemningen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg ble iallefall blåst ned i kinosetet. Ble nesten voldtatt av alle sanseinntrykkene. Selvsagt er historien syltynn, det er jo en human vs alien-film. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Kanskje jeg får gi den en ny sjanse på hjemmekinoanlegget til høsten da. Film er jo som kjent best hjemme. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Lydeffektene var også helt enormt bra synes jeg. Mange av lydene de tripodene var rett og slett skumle Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Var å så den nå, fy f@en så kul film. lenge siden jeg har hatt en slik kino opplevelse. Så møkkalei de som sier den er dårlig fordi de ikke fattet tingene som sjedde. Men en ting må jeg si jeg lurte på.. EDIT: Spoiler Endret 2. juli 2005 av co2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 jepp, som i originalen (bør sees), daua alienses av sykdommer de ikke tåler som "vi" var immunisert av.. synes det var ganske så åpenlyst utifra slutten... Grei nok film, Cruise var sånn passe, Daktoa Fanning overbeviste igjen (det er i øynene!!)... (og endelig en film der den bablene galningen som truer med å ødelegge alt ved å ikke klare å holde kjeft blir tatt av dage...) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 var på preimæren(som alltid), var en elendig film, var ok å se på, men ingenting jeg vil se igjen effekter og slikt var på topp, passe bra skuespill, men elendig historie, har ikke lsett orginalen jeg ser noen snakker om, men jeg håper den er bedre... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Så lame med dere som sier historien/handlingen er tynn. Endelig en film som følger hovedpersonen som om dette faktisk kunne ha sjedd, vi får vite like mye å se like mye som dem. Hadde blitt tilbakestående om det plutselig skiftet over til militærets synespunkt og så verden å så blablabla. INFIDELS! Endret 1. juli 2005 av co2 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Bare så jeg får sagt det. Jeg HATER Dakota Fanning! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Bare så jeg får sagt det. Jeg HATER Dakota Fanning! OH BUHU! Fordi? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Liker ikke "barnestjerner". Småunger som springer rundt og hyler på film evt er overfilosofiske gir meg gåsehud; typ Milli Vanilli. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Dette var en Independence Day 2. Jeg likte den ikke så godt, selvsagt så blir man satt ut når 10 apache? helikoptere osv. blåser på med raketter. Tripodene var veldig HL2 like. Lenke til kommentar
duckamuck Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Nesten en skam at Spielberg velger å kalle den "War of the Worlds", siden innholdet er helt forvrengt i forhold til H.G. Wells sitt mesterverk. Og selv om boka er 100 år gammel, så filmen fortsatt oppkallt etter den, og dermed også naturlig å hvertfall sammenlikne det litt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 synes filmen var ganske bra jeg, grei action-thriller.. er imponert over Dakota Fannings skuespill selv om jeg synes hun overspilte litt i bilen når hu begynte å skrike etter mor si som f**n. men hun er vel bare 9 år eller noe så jeg må si meg veldig imponert, hun spiller bedre enn mange andre voksne skuespillere jeg har sett.. terningkast 4\6 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Nesten en skam at Spielberg velger å kalle den "War of the Worlds", siden innholdet er helt forvrengt i forhold til H.G. Wells sitt mesterverk. Og selv om boka er 100 år gammel, så filmen fortsatt oppkallt etter den, og dermed også naturlig å hvertfall sammenlikne det litt. Evntuelt flesteparten driter i boka. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Dette var en Independence Day 2. Jeg likte den ikke så godt, selvsagt så blir man satt ut når 10 apache? helikoptere osv. blåser på med raketter. Tripodene var veldig HL2 like. nei, Tripod'ene i HL2 var veldig War of the Worlds like... (originalboka kom jo for 107 år siden, og originalfilmen for 52år siden..) Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Fint at du prøver å spoile her da Burde ikke noen fjerne inlegget hans? Jeg er enig med Co2 når han sier: "Endelig en film som følger hovedpersonen som om dette faktisk kunne ha sjedd, vi får vite like mye å se like mye som dem." Det er som om vi er hovedpersonen og plutselig blir utsatt for noe så fryktelig som et alien attack. Jeg syntes det virker veldig bra på filmen, og gjør den litt mer realistisk EDIT: Hun som anmeldte filmen i VG var en dame. Damene tenker ikke så mye på effekter EDIT2: fjerna quoten Endret 2. juli 2005 av Andyax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå