Gå til innhold

I dag kom WarOfTheWorld' ut! *INGEN spoilers*

e321

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var å så den nå, fy f@en så kul film. lenge siden jeg har hatt en slik kino opplevelse.

Så møkkalei de som sier den er dårlig fordi de ikke fattet tingene som sjedde.

Men en ting må jeg si jeg lurte på..

EDIT: Spoiler :blush:

Endret av co2
Lenke til kommentar

jepp, som i originalen (bør sees), daua alienses av sykdommer de ikke tåler som "vi" var immunisert av.. synes det var ganske så åpenlyst utifra slutten...

Grei nok film, Cruise var sånn passe, Daktoa Fanning overbeviste igjen (det er i øynene!!)...

(og endelig en film der den bablene galningen som truer med å ødelegge alt ved å ikke klare å holde kjeft blir tatt av dage...)

Lenke til kommentar

var på preimæren(som alltid), var en elendig film, var ok å se på, men ingenting jeg vil se igjen

effekter og slikt var på topp, passe bra skuespill, men elendig historie, har ikke lsett orginalen jeg ser noen snakker om, men jeg håper den er bedre...

Lenke til kommentar

Så lame med dere som sier historien/handlingen er tynn.

Endelig en film som følger hovedpersonen som om dette faktisk kunne ha sjedd, vi får vite like mye å se like mye som dem.

Hadde blitt tilbakestående om det plutselig skiftet over til militærets synespunkt og så verden å så blablabla.

INFIDELS!

Endret av co2
Lenke til kommentar

Nesten en skam at Spielberg velger å kalle den "War of the Worlds", siden innholdet er helt forvrengt i forhold til H.G. Wells sitt mesterverk. Og selv om boka er 100 år gammel, så filmen fortsatt oppkallt etter den, og dermed også naturlig å hvertfall sammenlikne det litt.

Lenke til kommentar

synes filmen var ganske bra jeg, grei action-thriller.. er imponert over Dakota Fannings skuespill selv om jeg synes hun overspilte litt i bilen når hu begynte å skrike etter mor si som f**n. men hun er vel bare 9 år eller noe så jeg må si meg veldig imponert, hun spiller bedre enn mange andre voksne skuespillere jeg har sett..

terningkast 4\6

Lenke til kommentar
Nesten en skam at Spielberg velger å kalle den "War of the Worlds", siden innholdet er helt forvrengt i forhold til H.G. Wells sitt mesterverk. Og selv om boka er 100 år gammel, så filmen fortsatt oppkallt etter den, og dermed også naturlig å hvertfall sammenlikne det litt.

Evntuelt flesteparten driter i boka. :roll:

Lenke til kommentar
Dette var en Independence Day 2. Jeg likte den ikke så godt, selvsagt så blir man satt ut når 10 apache? helikoptere osv. blåser på med raketter.

Tripodene var veldig HL2 like.

nei, Tripod'ene i HL2 var veldig War of the Worlds like...

(originalboka kom jo for 107 år siden, og originalfilmen for 52år siden..)

Lenke til kommentar

Fint at du prøver å spoile her da :p Burde ikke noen fjerne inlegget hans?

Jeg er enig med Co2 når han sier: "Endelig en film som følger hovedpersonen som om dette faktisk kunne ha sjedd, vi får vite like mye å se like mye som dem."

Det er som om vi er hovedpersonen og plutselig blir utsatt for noe så fryktelig som et alien attack. Jeg syntes det virker veldig bra på filmen, og gjør den litt mer realistisk :D

EDIT: Hun som anmeldte filmen i VG var en dame. Damene tenker ikke så mye på effekter :no: EDIT2: fjerna quoten

Endret av Andyax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...