e321 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Noen som har sett den eller..? Ingen spoilers Endret 29. juni 2005 av e321 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Så den nettopp, bra underholdning. Sterk 4'er i min bok. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Så den i gårnatt, anmeldelse ligger i rett tråd. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg så den i kveld. Det eneste som skuffer skikkelig er slutten. Makan til dårlig slutt på en ellers så glimrende film. Lenge siden jeg har kost meg så mye med en film, men slutten skuffet som sagt. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg så den i kveld.Det eneste som skuffer skikkelig er slutten. Makan til dårlig slutt på en ellers så glimrende film. Lenge siden jeg har kost meg så mye med en film, men slutten skuffet som sagt. NEI? Jeg så den også i kveld, og du kan ikke mene at den slutten var dårlig? Den var jo bra! Hele filmen var utrolig kraftig og fin. Jeg digga den noe kollosalt! En sterk 5'er fra meg. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) NEI? Jeg så den også i kveld, og du kan ikke mene at den slutten var dårlig? Den var jo bra! Hele filmen var utrolig kraftig og fin. Jeg digga den noe kollosalt! En sterk 5'er fra meg. Grunnet spoilers i innlegget flytter jeg innlegget mitt til en egen tekstfil så den ikke blir så synlig for diverse nysgjerrige sjeler som ikke har sett filmen ennå. *SPOILER WARNING* link krøll med hjemmeområdedings. URL funker ikke foreløpig. Ser ut som om hjemmesideområdene til bluecom ikke er helt 100% for øyeblikket. Endret 29. juni 2005 av ZiggWarth Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Ehem? Spoilers hva snakker du om? Har jeg spoila noe ved å si at jeg digga filmen og at jeg liktes slutten? hvorfor quota du mitt innlegg, og hvorfor la du på en link til en spoiler? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Ehem? Spoilers hva snakker du om? Har jeg spoila noe ved å si at jeg digga filmen og at jeg liktes slutten? hvorfor quota du mitt innlegg, og hvorfor la du på en link til en spoiler? Han fjernet det han hadde skrevet etter jeg klagde på spoilers. Har ingenting med deg å gjøre lille venn. *kos og klem* Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Ehem? Spoilers hva snakker du om? Har jeg spoila noe ved å si at jeg digga filmen og at jeg liktes slutten? hvorfor quota du mitt innlegg, og hvorfor la du på en link til en spoiler? Tror du har misforstått ting og tang her nå.. Jeg svarte på ditt innlegg, og skrev ting som var spoilers, og tenkte ikkeno mer over det før det ble nevnt av LarsP her. Derfor lagde jeg en tekstfil hvor jeg flytta hele innlegget mitt, MED en advarsel om spoilers, så folk ble advart FØR de evt. skulle lese mitt innlegg (som ligger i tekstfila). Men nå viser det seg at FTP-serveren hos Bluecom er ko-ko, og får ikke lastet opp noe som helst, så linken er broken foreløpig. HATER når ting ikke funker når jeg faktisk trenger dem. Endret 29. juni 2005 av ZiggWarth Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Gleder meg til å se filmen selv.. Og.. fint at du tar vekk spoilers herifra ja Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Syns slutten var bra, var nesten så jeg begynte å grine når jeg ikke fikk se det amerikanske flagget vaie. Misforstå meg rett, jeg ville ikke se det. Eneste jeg har å utsette på filmen må være at man kom litt for "upclose and personal" med de utenomjordiske... Liker litt mystikk i filmer jeg ser. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Gleder meg til å se filmen selv.. Og.. fint at du tar vekk spoilers herifra ja Du har god grunn til å glede deg. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Blir så lei av å se anmelderser der de plent skal sammenligne med boka, eller tidligere filmer og legge vekt på dette. JEG DRITER VEL I BOKA ELLER DEN GAMLE FILMEN, jeg vil gjerne høre noe fra en som ikke har sett det gamle eller ikke bryr seg om det .. OG FAEN TA DEN DIGRE FLUA SOM SURRER I ROMMET NÅ!! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Blir så lei av å se anmelderser der de plent skal sammenligne med boka, eller tidligere filmer og legge vekt på dette. JEG DRITER VEL I BOKA ELLER DEN GAMLE FILMEN, jeg vil gjerne høre noe fra en som ikke har sett det gamle eller ikke bryr seg om det .. OG FAEN TA DEN DIGRE FLUA SOM SURRER I ROMMET NÅ!! Så klart må man legge vekt på det! Man kan ikke lage en film med den tittelen, uten å legge vekt på hva den tittelen faktisk innebærer.... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Får vel se den snart jeg og da tenker jeg. Gleder meg! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Filmen er et eneste stort gjesp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282295 Leste nettopp denne, bare jeg som syns denne anmelderen fokuserer litt vel mye på filmens mangler i forhold til boka og den gamle filmen? Effektene og skuespillet er jo ikke beskrevet i det hele tatt. Vil faktisk si at dette er noe av det bedre jeg har sett av cruise, å effektene noe av det mest ekstreme jeg har sett. Å tror ikke denne anmelderen har så mye tilovers for spielberg heller. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282295 Leste nettopp denne, bare jeg som syns denne anmelderen fokuserer litt vel mye på filmens mangler i forhold til boka og den gamle filmen? Effektene og skuespillet er jo ikke beskrevet i det hele tatt. Vil faktisk si at dette er noe av det bedre jeg har sett av cruise, å effektene noe av det mest ekstreme jeg har sett. Å tror ikke denne anmelderen har så mye tilovers for spielberg heller. Dårlig anmelder til de grader Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Enig. Meget dårlig anmeldelse. Virker som om det eneste som betyr noe for den anmelderen der er at det skal være som i den forrige filmen eller boka ellernoslikt. Selve filmen ellers virker til å være uvesentlig så lenge den er laget nøyaktig etter boka (eller ikke). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå