Edmund Blackadder Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hei! Jeg lastet ned Cacheman og brukte programmet og så måtte jeg restarte. Etter restartingen så har all skriften blitt annerledes. Det er litt vanskelig å forklare men jeg kan ta et screenshot og sammenligne denne skriften med dere. Skjønner ingenting. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Nå prøvde jeg å ta en "system restore" men det hjalp heller ikke. Hjelp! Det kommer heller aldri opp sånne såkalte "ballonger" fra verktøylinjen nede til venstre som noen program har. Jeg bruker et torrent program som heter bitlord som spretter opp en slags ballong hver gang jeg peker musen over ikonet deres. Men nå virker det ikke. Det virker som om alt er gamlere på en måte. Jeg kan se pikslene godt på skriften. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har en tendens til å bli VELDIG nervøs når småting som dette skjer med datamaskinen. Så jeg frykter alltid det verste. Så jeg håper virkelig at noen kan hjelpe meg med dette. Det er ikke sikkert at Cacheman forårsaket problemet. Jeg har også renset registriet med jv tools, AD aware skann, S&D skann og jeg har lagt noen mapper i den ene partisjonen av harddisken min (som ikke inneholder systemfilene) som jeg ikke visste hva var i en felles mappe, "Tull". Jeg har også lagt til en ekstern HDD. Det er stort sett loggen før denne hendelsen. Plis! Hjelp meg. Endret 29. juni 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Dette er ingenting å bekymre seg for. CacheMan har du sikkert satt til "AutoOptimize" og så har den deaktivert Font Smoothing (clear type) Balloon tips Dette finner du ved å høyreklikke på CacheMan-ikonet i system tray og velge Settings, eller fra Startmenyen/Settings. Gå så til Tweaks og kryss for de nevnte. Mulig omstart. CacheMan er et tweakeprogram som kan brukes manuelt eller på autooptimize. Men jeg kan gå god for programmet - det er et av de jeg har brukt lengst, og har aldri hatt tull med det - som ikke kan rettes opp, dersom det har vært snakk om for mye tweaking Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 tusentusentusen takk! Da kan jeg sove trygt inatt! NÅ var jeg lettet. Takk igjen. Det er vel... den sjette gangen (tror jeg) du har "reddet" meg. Takk igjen. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Nå ja...kan ta det litt på min kappe dette, siden jeg linker til programmet i sigen. I hjelpefilen står det informasjon om hva alle innstillingene gjør. Kikk over når du har tid. Det er jo smak og behag. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Det merkelige var at det kommer fortsatt ikke ballongtips etter at jeg har gjort forandringene i Cacheman OG restartet. Det samme med den rare skriften. Det har ikke forandret seg.... Hva er galt? Jeg måtte faktisk slette programmet for å få det normalt igjen. Endret 29. juni 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå