brrah Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Da har jeg bestilt en PC og en ekstra ram brikke som jeg skal montere i maskina, men hvordan gjør jeg det? Er det noen som har en liten how-to guide liggende? Helst på norsk men går helt fint om den er på engelsk! Tusen takk for alle svar... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 skru opp maskinen, og trykk nedi brikken.er ikke vanskeligere. Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 du trenger bare skru av en luke under maskinen, g sette den i.. er garanter 100% sikker på at du vil få det til, så lenge du vet hva en ram-brikke er :O Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 på de fleste bærbare så er det en luke på undersiden som må skrues opp under der så er det en minne sokkel som du setter brikka i (se bilde) bildet viser en dell d400 Lenke til kommentar
brrah Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Ok, så det er ikke verre en det! Hjertlig takk for hjelpen! Men hvordan er det med garantien da? Ryker den? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 ...Slik ser det ut i en stasjonær maskin.. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 ...Slik ser det ut i en stasjonær maskin.. Drevet en del med stasjonær så det visste jeg, bare trodde det var ganske annerledes på bærbar... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Ok. Da så!!!! Endret 29. juni 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå