tørrfisk Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Jeg vil streame leiefilmer på min data, er det noen BRA tjenester som nordmenn kan bruke til dette? SF anytime er møkk, skam dere Telenor!! Endret 29. juni 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Vet ikke om flere i Norge. Nå er det kanskje ikke et alternativ, men det finnes utleie av film på nettet, som www.brafilm.no og www.film24.no. Registrerer du deg for prøvemedlemskap i dag, så er det stor sjanse for at du har filmene i morgen (men kan ikke garantere det så klart). Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hva er det som er galt med sf-anytime... og hvorfor skal Telenor skamme seg.. er ikke telenor som driver denne tjenesten. Ser ikke noe sammenheng... om du da ikke har en treig adsl linje fra telenor da.... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Tror også NextGenTel bruker SF Anytime. Så da er det vel eneste tjenesten av sitt slag i Norge, og da er det tross alt bedre av Telenor og NGT å tilby denne tjenesten til sine kunder, enn å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 SF anytime har ELENDIG utvalg av halvnye og eldre filmer, derfor er det en dårlig tjeneste. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 SF anytime har ELENDIG utvalg av halvnye og eldre filmer, derfor er det en dårlig tjeneste. Men hvorfor skal Telenor skamme seg? Det er det jeg lurer på. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Ikke ta alt så ordrett da mann Lå vel i kortene at jeg syntes at tjenesten var dårlig og når man betaler 549 kroner i måneden så synes jeg at telenor kunne sponse dem litt for å få til en brukbar tjeneste hvor fks teksten ikke forsvinner når man kjører fullskjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå