Chiller87 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Får som sagt ikke dette til å fungere, pcn påstår at den ikke er tilkoblet en 2.0 port, ( som den er ) og at derfor er farten redusert. noen som vet noe? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hva påstår da maskinen at den er tilkoblet? Har du innstallert Usb 2.0 drivere? Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 en flashdisk som ikke bruker sin fulle mulighet av fart. har ikke installert annet enn det som fulgte med HW (MSI k8n Diamond HK) + brikka med software Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hadde somme problet en gang, med en flashdisk og mp3 spiller. Alt ordnet seg da jeg oppdaterte til service pack 2, skal funke på service pack 1 å Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg har XP-SP2 . Ser ut til at MSI k8n diamond har et problem med dette. uttover det vet jeg ikke noe. har oppdatert bios, må jeg formatere for å få sjekket dette? har unistallert usb-"dingsene" i enhetsbehandling "usb root" og hele pakka noen som vet ? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Reinstallere usb drivere? Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 som sagt så har jeg fjernet usb root osv, de blir som reinstall, men evt drivere da? hvor får jeg tak i det ? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå