Scotty Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Funket den url-enn ? 5703734[/snapback] jepp Endret 5. mars 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Var det der en deagle? Hehe...Jepp noe galt i det? 4427566[/snapback] Source. Do I need to say more? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Det er ikke et standard deagle skin bare så det er sagt Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 ....PM fra deg... 5705310[/snapback] Prøvde å sende PM til deg for litt siden, men den dukket ikke opp under sendt items så jeg poster det her i stede. (Dette forumet har så mange problemer at det er en skam.) Man blir medlem automatisk. ”Alt” du gjør blir logget fra første sekund man er inne på serveren. Hvis du noensinne har vært inne på en av serverne søker du bare på brukernavnet ditt og så kommer all informasjonen opp. Det lille bildet jeg la ut viser bare ca 1/3 av informasjonen om min bruker. I tillegg til det du så kommer: Player Profile, Weapon History, Map History, Action History, Kill History og Revenge List. Jeg spiller CS:S, men antar det er likt for CS 1.6. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Here goes...vi er en gjeng på pluss minus 10stk som spiller litt css, vi bruker klan tag, men er ingen seriøs klan, og spiller VELDIG sjelden klan kamper, tror vi har hatt 1-2stk på et par år Lett blanding med alderen(ca18-36), vi er venner i rl og synes det er artig og spille med klan tag, vi har til og med 3jenter som spiller litt. Vi har nettopp fått vår egen server, som vi holder på å fikse på, planen er at den ska få ei side, med stat og sånt. Og at det forhåpentligvis kommer litt folk innom og spiller litt. Til nå har vi for det meste spilt på en css server som heter Oldboyz, men uheldigvis er sida deres nede nå, så kan ikke vise dere staten vår, vi ligger så og si på siste plass klan messigt av ca 30klaner. Og de aller fleste i klanen har under 1i kpd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå