Gå til innhold

Post dine beste server stats her (CS:S)!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha.. har spilt en del med blackmamba.. han gjør ikke annet en å skryte av hvor "god" han er, og hvor mye bedre han er en alle andre. klage gjør han også for det meste.. :!:

syns synd på sånne folk, som ikke kan more seg med et spill sammen med andre hyggelige mennesker rundtom. Du er vell kanskje bedre enn InfeCteD, noya og White_Diablo og?:!:

edit: det faktum at han er 20 år skremmer meg..

edit2: han er ikke noe spesielt god heller.. vertfall av det jeg har sett public.

på linje med meg kanskje +/-

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar
haha.. har spilt en del med blackmamba.. han gjør ikke annet en å skryte av hvor "god" han er, og hvor mye bedre han er en alle andre. klage gjør han også for det meste.. :!:

syns synd på sånne folk, som ikke kan more seg med et spill sammen med andre hyggelige mennesker rundtom. Du er vell kanskje bedre enn InfeCteD, noya og White_Diablo og?:!:

edit2: han er ikke noe spesielt god heller.. vertfall av det jeg har sett public.

Øyh goldie! Ikke diss oss gamle spillere da (er 21)! :!: Forøvrig er jeg enig i at blackmamba er en hoven sutrepave :p

Lenke til kommentar

Øyh goldie! Ikke diss oss gamle spillere da (er 21)! :!: Forøvrig er jeg enig i at blackmamba er en hoven sutrepave :p

Eyh isbil :D

Det var ikke sånn ment.. syns bare det er hyggelig med litt eldre karer som spiller, men det er det at han er 20 år og oppfører seg som han er 14 ;)

Artig å treffe folk en spiller med daglig her da :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
1.6 eier source og takk for i dag  :cool:

5656539[/snapback]

Eneste grunnen til det er at alle/de fleste compo'ene er med 1.6

Det er den eneste grunnen i mine øyne.

5657609[/snapback]

Du burde få sjekket øynene dine. Det har allerede blitt gjort store forsøk på å fokusere på CS:S i større turneringer, og gjett hva? Resultatet var heller dårlig. Samtlige turneringer som tidligere har satset på CS:S, har nå gått tilbake til 1.6, eller senket pengepremiene på CS:S betraktelig igjen (sammenlignet med hva det var tidligere).

CS:S er ikke, og vil aldri bli, like godt egnet i turneringer som 1.6.

(:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...