Galeroy Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Jeg trenger noen råd ettersom jeg ikke har peiling på dette. jeg vil bruke maks 500kr til sammen. Noen som har noen gode råd, det må helst gå ann å få de fra komplett ettersom det er der jeg skal bestille PC. Endret 29. juni 2005 av Galeroy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 mx518 steelpad i tøy blir til sammen under 500 og er det beste alternativet mener jeg;)har selv mx510 men noen kamerater av meg har kjøpt 518 og der er bare helt genial samme gjelder musematta som jeg har prøvd sammen med en 518;) fantastisk Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Eg bruker MX310 og den steelpad musematta som blei linka til i posten før meg, men eg har den større versjonen som egentlig er litt for stor. Eg ville ikkje ha bytta ut min MX310 mot ei anna mus. MX310 er mykje billigare og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Eg bruker MX310 og den steelpad musematta som blei linka til i posten før meg, men eg har den større versjonen som egentlig er litt for stor. Eg ville ikkje ha bytta ut min MX310 mot ei anna mus. MX310 er mykje billigare og. sikker på at du ikke heller ville brukt en mx518 vis du fikk den;) vis du sier nei på det så har du nok ikke prøvd den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå