vergor Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 det lurer jeg på å! lol! jeg fant det ut selv like etter at jeg skreiv, hehe. men er det ikke noen her som har bruksanvisningene til kabinettet?? tror ikke at alle var med jeg! på microplex er det bilde av to "bruksanvisninger" som skal ligge i den hvite boxen, men de var ik med til meg! så derfor lurer jeg på om noen har dem eller om noen vet om en nettside der de står elns...... vet noen bZerks hjemmeside??? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Fikk ikke noen manualer med jeg heller.. bZerk's hjemmeside er på en måte www.microplex.no.. Lenke til kommentar
vergor Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 ok! skulle gjerne visst hvordan å bruke alle funksjonene på displayet! får bare til å stille på viftahastighet, stille klokke og dato,og se temp.ene under klokka! skal det ikke være mere da??? Lenke til kommentar
The_Norsemen Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Det var ikke med manualer og det er sikkert fordi vi ikke kan asiasiske språk men viss du tar ein titt på www.microplex.no så finner du ut hvordan du kobler det til, men så var de det med knappene viss du har koblet ledningene etter det som står på microplex så vill du nok kunne bruke knappene. light velger du om skjermen skal lyse eller ikke, time er der du stiller inn klokkeslett og dato, select velger du om dei 2 120mm viftene skall gå rundt. (så du kan f:eks slå den ene viften av om natta eller begge ) men så var det set? Lenke til kommentar
The_Norsemen Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Men eg mener at Microplex driver å lager en hjemmeside til bZerk siden det sto www.bZerk.com på poweren eg kjøpte sjå microplex. Men bZerk kabisen er egentlig et kabinet som heter Airbox Black eller Silver, viss ikke de å er en kopi Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det var ikke med manualer og det er sikkert fordi vi ikke kan asiasiske språk men viss du tar ein titt på www.microplex.no så finner du ut hvordan du kobler det til, men så var de det med knappene viss du har koblet ledningene etter det som står på microplex så vill du nok kunne bruke knappene. light velger du om skjermen skal lyse eller ikke, time er der du stiller inn klokkeslett og dato, select velger du om dei 2 120mm viftene skall gå rundt. (så du kan f:eks slå den ene viften av om natta eller begge ) men så var det set? Du stiller klokka og datoen med Set. Time er for å skifte mellom klokke og "worktime" elns på displayet.. Men noen som vet om det finnes mulighet for 24-timers klokke på displayet? Hater 12 timers klokke.. Lenke til kommentar
The_Norsemen Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 De går sikkert ikke Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Fikk ikke noen manualer med jeg heller.. bZerk's hjemmeside er på en måte www.microplex.no.. Fordi Microplex er de som står bak merkene bZerk og MIST.. Lenke til kommentar
The_Norsemen Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 oki eg viste ikke at microplex hadde mist Lenke til kommentar
vergor Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 ok! jeg vet hva knappene skal brukes til,,, men det jeg ikke vet er, hvordan å "bruke" de tre tegnene øverst på displayet! der det står network, hdd, og en til, husker ikke helt nå!!! er det virkelig microplex som har produsert bZerk og mist?? det visste ikke jeg! Lenke til kommentar
vergor Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 ehh... hvor skal foressten den LAN-kabeln fra displayet "puttes" i? Lenke til kommentar
The_Norsemen Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 ehh... hvor skal foressten den LAN-kabeln fra displayet "puttes" i? Det vet eg ikke men har du noen piner på hk der det står lan? Lenke til kommentar
vergor Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 nei det har jeg ikke! men den LED'en på toppen av kabinettet, skal det egentlig være slik at det går an å slå av det?? ved hjelp av bryteren?? det funker i allefall ikke til meg!!! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/b...ires/index.html Lenke til kommentar
Nesredna Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg har dette kabinettet.. manualer hva skal du med det? koble en 4pins strømkontakt og 24pinsen på hk så funker jo alt foran.. det er ikke vanskeligere enn å stille det digitale armbåndsuret... Lenke til kommentar
BmwFrik Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Var ryddigt og fint hos deg. Har du lagt alle ledningene på motsatt side? 4429957[/snapback] Hei Hei du;) veit du kor Lan koblinga skal? å må man tre dei dere lydutak ledinigfane som skal vere framme igjennom kabinette og ut å plugge dei i gjennom berre får å fy lyd framme? :S:S:S:S:S:S Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Har også dette kabinettet. Dro de der kablan til lyd å firewire rett ut med en gang. Bare tull spør du meg. men de forskjellige sensorene var jo litt fin å ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå