Fenalår Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Fikk PC delene mine i dag, men har et problem! Booter opp så kommer trykk en tast for å instalere win xp osv. så laster den inn nødvendige filer før installasjonen kan begynne. Så får jeg blåskjerm! [/b]Melding: Det er oppdaget et problem, og Windows er avsluttet for å hindre skade på datamaskinen. UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME Hvis det er første gangen du ser denne stoppfeilmeldingen.............blablabla Teknisk informasjon: *** STOP: 0x000000ED (0x866c8030, 0x0000010, 0x00000000, 0x00000000) Noe dere helt sikkert vil spørre om: -Har du prøvd med en annen harddisk? JA -Var det noe på disken før du begynte installasjonen av XP? JA (det var XP installert på den som jeg hadde tenkt å slette og reinstallere nå som jeg hadde fått nye deler) -Har disken fungert før? JA -Har du fått feilmeldingen før med dine gamle komponenter? NEI -Hvordan PC deler har du: *XFX GeForce 6600GT 128MB GDDR3, PCI-Express, Extreme Gamers Ed *MSI 915P NEO2 Platinum Hovedkort S775, SATA,ATX,GbLAN,Dual-DDR2,PCI-Ex16 *Corsair Value S. PC4200 DDR2 1024MB, Kit w/two matched Value Select 512MB *Intel Pentium 4 530J 3.0GHz, Socket LGA775, 1MB, BOXED m/vifte *Maxtor 80 GB IDE -Noe mer så er det bare å spørre! Ellers virker alt som det skal! Endret 29. juni 2005 av Fenalår Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Les dette: http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;Q297185 Ellers kan det være en idé å søke i google. Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Har søkt litt rundt og så har jeg sett på noen gamle tråder anngående samme problemet! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Virker som om dette er noe som går nå.. får samma problemet, bare at det er når jeg starter XP bare. Får opp den startup screenen til XP, så kommer den. Får heller ikke til å formatere pga at jeg må trykke f6 for å legge inn noe sata drivere i starten, men når jeg videre trykker enter etter å ha putta disketten inni, skjer det ikke noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå