N*E*R*D Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 forresten kjøp soundblaster audegy isteden for live 5.1 det er masse krøll med via hoved kort på 5.1 live serien Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 eller skal jeg være ærlig kjøp fra dell det ser ut som du ikke har mye peiling på bygging av pc eller hardware ---KJØP EN DELL--- Lenke til kommentar
ARNANDO Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 On 2002-01-30 18:32, TuMaz skrev: Hva mener du? For mye med 512 MB RAM Ja man skal høre mye før... Grunnen til at jeg skrev dette var at når en kamerat skulle kjøpe seg ny pc på multicom, så fikk han beskjed om å ikke kjøpe for mye ram! De sa at 512 MB SDRAM var på grensen til for mye for en AMD Athlon XP 1700+... Forstår du nå hva jeg mener...? Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Ok Aldri hørt tidligere. Det var ikke det at hovedkortet han hadde bestillt bare takklet 512 MB. Ser at han skulle ha SD-RAM. Det finnes forsatt kort som ikke støtter mer enn 512MB. _________________ http://homepage.mac.com/deadtroll/ Internet helpdesk!!! [ Denne Melding var redigert av: TuMaz på 2002-02-04 00:40 ] Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Når det gjelder skjermvalget så er en hansol 900p det beste valget av de rimelige 19 tommerne. Uansett prisklasse så er hansol 900p en meget bra skjerm. ellers syntes jeg ditt valg er kjempebra med MSI sitt beste hovedkort + masse Asus som jo er ett godt merke :smile: Syntes du burde gå for Chieftech kabinettet da in-win sine kabinett ikke er så fine som Chieftechs. Og til slutt vil jeg si , ikke feig ut , det er lett og sette sammen en PC + att det følger jo med manualer og garanti på alt sammen. Desuten kan du jo bare spørre her på forumet skulle du få problemer :smile: Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 Er det virkelig så lett å bygge pc selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå