Gå til innhold

Drivar problem med 6800GT


Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Eg har to problem.

1. Når eg skal starte maskina mi kjem den til Windows og så restarter den seg, men neste gong den prøver klarar den det. Når eg kjem til Windows får eg opp ein feilmelding som seier at systemet er gjennoppretta etter ein alvorleg feil. Eg sender feilmeldinga og Micrsoft seier at det er skjermkort drivaren som er skyldig, men eg installerte den nyaste drivaren i går.

 

2. Når eg skal sjå film ved hjelp av VLC media player blir bildet veldig rart. Det virkar nesten som fargane er inventert. Kvaliteten er dårleg.

 

Har nokon vore borti lignande? Kan de hjelpa meg?

Dataen er heilt ny.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

først: Sikker på at skjermkortet får nok strøm?

 

Ang. nvidia drivera: Er en "bug" i drivera som gjør at farge og kvalitet på filmer blir dårlig, må rette på noe i color corrections. Finnes flere poster her på forumet. Topic var navnet til nyeste nvidia driverne trur jeg.

 

Men sjekk om kortet får nok strøm, prøv de drivera som fulgte med, sjekk om det blir varmt. sånne ting.

Endret av BKB
Lenke til kommentar
2. Når eg skal sjå film ved hjelp av VLC media player blir bildet veldig rart. Det virkar nesten som fargane er inventert. Kvaliteten er dårleg.

 

Har nokon vore borti lignande? Kan de hjelpa meg?

Dataen er heilt ny.

gå inn i nvidia config-menyen ( høyreclick på skrivebordet -> egenskaper -> instillinger -> avansert -> skjermkortet ditt ). Derfra gå til Color correction -> Advanced mode. Deretter aply. :)

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...