Gå til innhold

Metroid film i 2006?

alaruz

Anbefalte innlegg

Jeg surfet mine daglige gjøremål på imdb.com og kom over denne:

http://www.imdb.com/title/tt0407989/ Hva i all verden tenkte jeg.. Først tenkte jeg NEEEI!! ikke ødelegg metroid :cry:, videre håpet jeg på at det kanskje ikke blir noe av det? :no:

Men det jeg sier, tross av at jeg er veldig stor fan av samtlige metroid spill og har spilt de alle er jeg veldig redd for en gigant flopp om dette er sant. Jeg er klar over at jeg dømmer på forhånd her. Men kan ikke unngå å sammenligne med tidligere spill til filmer eksempler. (resident evil, alone in the dark, mario bros osv..)

Men, however.. Det står ingenting om regissør osv. Og blir riktig regissør valgt for denne jobben, kan det faktisk bli bra. Handlingen i metroid har absolutt et bra potensiale som fint kunne gjenspeiles i filmer, med en intent sci-fi handling. Men igjen, samus aran har aldri snakket så vidt jeg har fått med meg? Hvordan skulle de løst dette, (passende stemme, ikke minst passende skuespiller, uten sexy image osv.. noe som absolutt ikke ville passet..)

Beklager rotete innlegg. Vil bare høre hva andre har å si rundt dette-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IGN lagde en aprilsnarr som jeg gikk rett på. Uwe Boll (eller hva han heter, lagde Resident Evil og Alone in the dark m.fl) skulle regissere. Plottet skulle være at Samus var en proffesor på jorda og at jorda ble invadert av aliens. Hun hadde lagd en drakt til henne selv osv. Så skulle Michelle Rodriguez spille Samus. FY SØREN jeg frika ut før de skrev at det var aprilsnarr.

Endret av Starscream12
Lenke til kommentar
IGN lagde en aprilsnarr som jeg gikk rett på. Uwe Boll (eller hva han heter, lagde Resident Evil og Alone in the dark m.fl) skulle regissere. Plottet skulle være at Samus var en proffesor på jorda og at jorda ble invadert av aliens. Hun hadde lagd en drakt til henne selv osv. Så skulle Michelle Rodriguez spille Samus. FY SØREN jeg frika ut før de skrev at det var aprilsnarr.

Og faktisk er dette en stor mulighet for at filmen kan/kunne bli slik.. Er jo typsik Hollywood

Lenke til kommentar

Det beviser vel for en dårlig regisør han er, når folk lager aprilsnarr om at han skal lage en film :!:

Lenke til kommentar

Hmm.... desverre for meg så liker jeg ikke metroid, testet det ved forskjellige annledninger....

Om de lager film, så samma for meg.

Trur ikke det blir bra, grunnen er at enkelte spill passer ikke til og bli filmlaget.

(No skal ikke jeg begynne og si spill som passer og filmatiseres)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...