Espen*Arney Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 har lasta ned nyeste drivere til 6800gt aopen..funker fett det er bare det at når jeg spiller spill som gta: sa og srs street racing(har ikke testa flere) så når jeg kjører\går så henger spillet seg i kort tid..ikke snakk om mere ett tiendelssekund eller noe så går det ett sekund så er det samme greiene igjen..sånn fortsette det hele tiden..men har spilt litt flat out nå og det funker fett va er det som kan være galt? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 kan være ram. hvor mye har du? Lenke til kommentar
Espen*Arney Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 OCZ 1024mb pc 3200.. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Prøv å lukk alt av programmer og prosesser du ikke behøver før du starter spillet. Kan hende det ligger noe program i bakgrunnen som forstyrrer. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Høres ut som mangel på ram ja. Prøv (som nevnt før) å slå av programmer som kjøres i bakgrunnen. Hvis ikke dette hjelper kan du prøve følgende ting: -Tweak Windows med programmer som f.eks gameXP, for å frigjør mer ram. -Sjekk om aperture size i bios er satt for høyt. 64-128mb er passende for et skjermkort med 256mb video ram. -Søk etter virus og spyware. Håper noe av dette hjelper Lenke til kommentar
Azton Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Skulle mene 1024MB RAM holdt greit nok til å unngå slike oppstopp. Avinstallerte du gamle drivere før du installerte de nye? Har du installert chipsetdrivere. Spyware kan også være problemet. Last ned f.eks Spybot og søk igjennom. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 har lasta ned nyeste drivere til 6800gt aopen..funker fett det er bare det at når jeg spiller spill som gta: sa og srs street racing(har ikke testa flere) så når jeg kjører\går så henger spillet seg i kort tid..ikke snakk om mere ett tiendelssekund eller noe så går det ett sekund så er det samme greiene igjen..sånn fortsette det hele tiden..men har spilt litt flat out nå og det funker fett va er det som kan være galt? kan være noe med kortet har omtrent samme problem min heng i 3 sec omtrent når jeg spiller/ser på film, lyden også Lenke til kommentar
Espen*Arney Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) ser ikke ut til og få fiksa problemet..har nyeste drivere til nvidia osv..fortsatt henger det seg i spill..noen som har noentips til va jeg kan gjøre og har noen hatt det samme problemet?? Endret 2. juli 2005 av Espen*Arney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå