Gå til innhold

Får ikke startet windows!

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt til et program som heter Pro Magic Plus, som følgte med hovedkortet. Jeg viste ikke hva det var så jeg instalerte det og boota og det kom opp en logo under oppstart. Det ville ikke jeg ha så jeg prøvde å slette det, men trur bare jeg slettet noe av det, for nå får jeg ikke startet opp windows engang :cry: Kommer til der Boot From CD så komer det opp en melding rett under: "Press and hold "ALT+F10" to enter Pro Magic Plus". Men når jeg trykker "ALT+F10" så skjer det ingenting. Så står pcen bare slik, uten at jeg komer inn i windows. :(

Noen som vet hva som er galt?'

EDIT: Er det noen måter jeg kan "lure" meg inn i windows? Har prøvd F8.

Endret av batti64
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lagt til et program som heter Pro Magic Plus, som følgte med hovedkortet. Jeg viste ikke hva det var så jeg instalerte det

... Aldri installere programmer du ikke vet hva er ;)

Ellers kan du jo forsøke med å reparere Windows med CDen din. Sett i XPCDen (regner med at du har XP, selv om du ikke forteller noe om os), også restarter du maskinen. Istedenfor ny installering kan du nå kjøre Recovery Console. Der skal det vel være noe som heter "Last known good configuration" - forsøk denne...

Lenke til kommentar

Hmm finner ingenting som heter "Last known good configuration", men komer inn i systemgjennoppretningskonsolen, så kan jeg skrive noe etter C:Windows, men vet ikke hva jeg skal skrive.

Noen som kan hjelpe meg?

EDIT: Fant ingen løsninger så jeg måtte formatere :hrm:

Endret av batti64
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...