Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bytte internett leverandør

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå bestemt meg for å bytte internettleverandør fra min nåverende Telenor til Bluecom.

Det jeg lurer på er om jeg er nødt til å si opp abonnementet mitt hos telenor selv?

Eller om Bluecom gjør dette for meg når jeg bestiller nytt abonnement fra dem.

Må jeg eventuelt levere tilbake adsl-routeren som jeg har nå fra telenor, eller kan jeg beholde den så slipper bluecom å sende en ny?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bare lurer på et par ting, giddder ikke å opprette en ny tråd, håper det går bra. : hvor lang tid tar et sånt bytte? og har man internett fra den gamle leverandøren helt til man får den nye? eller må man vente en stund uten internett?

Skal normalt sett ikke være en periode uten nett ved bytte av leverandør, med mindre det da oppstår diverse fuck-ups, men det er vel heller sjeldent.

Lenke til kommentar
bare lurer på et par ting, giddder ikke å opprette en ny tråd, håper det går bra. : hvor lang tid tar et sånt bytte? og har man internett fra den gamle leverandøren helt til man får den nye? eller må man vente en stund uten internett?

Skal normalt sett ikke være en periode uten nett ved bytte av leverandør, med mindre det da oppstår diverse fuck-ups, men det er vel heller sjeldent.

Var selv sånn ca. 2minutt uten internett ved bytte fra Telenor til miemer (adsl.no) Mimer sa opp telenor for meg, ved at jeg faksa fullmakt til dei..

Telenor modemet eier du. Skal ikke leveres tilbake. Men det er ikkje sikkert at det funker mot Bluecom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...